Twitter vrea sa fie favorit – cumpara Posterous
Posterous, o companie care ajuta amatorii de bloguri sa preia continut de orice tip si sa-l posteze cu usurinta intr-un format gen Tumblr, a fost achizitionata de Twitter.
Posterous a fost gandit ca o platforma de partajare a continutului de orice tip din mediul online folosit modele usor de integrat si inteles. Desi nu va mai fi autonom, isi va pastra linia de activitate. De altfel, pe blogul serviciului se insista foarte mult asupra faptului ca nu vor exista intreruperi de activitate, chiar daca inginerii si managerii de produs vor face trecerea in structurile Twitter. In plus, daca vor exista utilizatori care vor „sa paraseasca barca”, in curand vor fi puse la dispozitie unelte pentru a migra continut cu usurinta.
Aceasta achizitie vine intr-un moment in care este evident ca Twitter vrea sa isi depaseasca conditia si sa devina favorit si cand vine vorba de partajarea de imagini sau clipuri video.
Ramane sa vedem daca reteta a fost gandita pana la capat sau mai lipseste vreun ingredient. In orice caz, Twitter are nevoie de ceva nou.