Twitter vine cu o unealta noua de facut bani pentru companii
Daca va numarati printre companiile care fac reclama pe Twitter sau care platesc campanii de promovare cu speranta de a ajunge la numarul de utilizatori vizati, serviciul care va ia banii vine si cu o solutie suplimentara.
Ca o noua metoda de castig din tweet-uri promovate, Twitter ofera celor interesati optiunea de a-si localiza fiecare tweet. Cu alte cuvinte, cel care plateste pentru o anumita campanie poate sa-si aleaga cu precizie foarte mare unde se afla utilizatorii care vor vedea afisat respectivul post. De exemplu, o promotie la McDonald’s care este valabila doar in zona New York-ului isi pierde valoarea daca este afisata si in afara acestui oras, motiv pentru care puteti alege in ce oras, stat, judet sau tara vor fi afisate anumite tweet-uri in sectiunea de sponsorizate.
Ca o unealta suplimentara de marketing, tot acum utilizatorii pot alege sa aiba tweet-urile de promovare afisate exclusiv pe dispozitivele mobile, nu si pe site.
Cu companii precum @British_Airways, @CocaCola si @Wendys experimentand deja noua functie, pe zi ce trece Twitter mai face cativa bani.