Surpriza! Smart TV-urile nu sunt cumparate pentru aplicatii
Indiferent cat de mare este efortul producatorilor de TV-uri de a promova Smart TV-urile, se pare ca utilizatorii nu folosesc functiile Smart.
Un nou studiu al celor de la NPD Group si-a propus sa analizeze rata de utilizare a functiilor inteligente prezente in majoritatea TV-urilor actuale. Printre altele, studiul a relevat faptului ca mai putin de jumatate dintre posesorii de Smart TV-uri le au legate la internet. Dintre cei care au facut efortul de a-si intregra TV-ul in reteaua din casa aproximativ 60% le folosesc exclusiv pentru servicii de streaming video si 15% profita de serviciile de radio online gen Pandora. Doar 10% dintre cei care au dat banii pe un TV inteligent il folosesc pentru a naviga pe internet, pentru a-si accesa profilele de pe retele de socializare sau pentru jocuri online. Acelasi procent de doar 10% din utilizatori isi folosesc TV-ul pentru cumparaturi online.
Cu toate ca un studiu similar de acum 1 an a relevat rezultate asemanatoare, acest aspect nu va reusi nici pe departe sa descurajeze producatorii de TV-uri. Doar zilele trecute anuntam cum LG planuieste sa lanseze o noua linie de Smart TV-uri preinstalate cu cea mai noua versiune de Google TV.