SONY si-a definitivat tactica pentru revenire din criza

de: Alexandru Puiu
13 04. 2012

Intr-o perioada in care SONY nu prea pare sa-si mai revina, noul CEO Kaz Hirai a iesit pe o scena din Minato, Tokyo, pentru a aduce la cunostinta presei planurile de viitor. Avand in vedere ca cele mai mari pierderi le-a inregistrat in domeniul TV-urilor, aici erau necesare si cele mai bine definite proiecte.

In cateva cuvinte, SONY pentru anul fiscal 2012 si-a propus sa-si eficientizeze divizia de TV-uri prin micsorarea portofoliului de produse disponibile cu 40% si printr-o concentrare a atentiei pe dezvoltarea si aducerea cat mai rapida pe piata a unor TV-uri high-end cu panouri OLED sau Crystal LED. Avand in vedere feedback-ul pozitiv inregistrat din media cu privire la TV-urile cu tehnologie Crystal LED de la CES, aceasta miscare are mari sanse sa fie una inspirata.

In termeni financiari, conducerea SONY isi propune sa micsoreze costurile aferente productiei de TV-uri cu 60% pana in 2013, cu speranta ca va reveni pe profit pana la sfarsitul anului fiscal, pentru prima oara in aproape 10 ani. Costurile operationale ar trebui de asemenea sa scada cu 30% daca totul merge conform planului.

Alte elemente pe care SONY mizeaza sa-i scoata in fata referitor la linia de TV-uri sunt o imbunatatire considerabila a calitatii audio si o integrare mult mai eficienta cu produsele portabile ale aceluiasi brand. Desi Kaz nu se fereste sa recunoasca faptul ca vanzarile cele mai mari inca se obtin din LCD-uri, este placut sa vezi ca acelasi CEO isi manifesta o incredere imensa in tehnologiile noi precum OLED si Crystal LED.

Nu mai ramane decat sa le uram succes si sa asteptam sa punem mana cat mai curand pe primele TV-uri create sub brandul One SONY.