Samsung vrea ca Apple: intra in retail

de: Alexandru Puiu
04 05. 2012

Intr-o perioada in care vanzarile online au fost mai profitabile ca niciodata, in ultimele luni a avut loc un eveniment extrem de important pentru Samsung. Dupa ce s-a confirmat din mai multe surse ca Samsung este cel mai important producator de smartphone-uri de pe planeta si cel mai dorit, la sfarsitul evenimentului de lansare al celui mai noi Galaxy S III, compania a mai venit cu o stire.

In curand, la nivel global vom fi bombardati de magazine de retail ale Samsung. Se are in vedere construirea unei culturi a produsului asemanatoare cu cea din Apple Store-uri. Cu planuri si exemple de astfel de magazine pentru tari precum Austria, Anglia sau Canada, sunt mici  sanse ca noua tactica Samsung (via Apple) sa treaca neobservata.

Prezentate cu un spirit care ai fi zis ca e dominat de originalitate, noile magazine, cel putin la prima vedere par sa aiba trasaturi de magazine retail ale gigantului din Cupertino. Sunt dominate de sticla si de standuri cu produse, pot fi testate cele mai noi dispozitive ale brandului… Ce sa mai, din multe puncte de vedere nici nu conteaza daca noile magazine sunt inspirate de Apple, atata timp ca e vorba de un sistem care merge.

Luand in calcul faptul ca evenimentul s-a tinut la Londra, un purtator de cuvant al companiei nu s-a sfiit sa spuna ca in cateva luni vom vedea astfel de magazine in zone centrale ale capitalei Angliei. Pe parcursul evenimentului, aceste magazine au fost definite ca Pop-up Stores, dar nu se stie daca aceasta terminologie va fi folosita pe termen lung.