Samsung continua sirul loviturilor anti-Apple printr-o reclama

de: Alexandru Puiu
20 09. 2012

Speram sa se termine acest tip de promovare a produselor Samsung saptamana trecuta, insa din pacate acest lucru nu s-a intamplat.

Incep sa devina penibile acest tip de reclame anti-Apple care, din punctul meu de vedere, in loc sa aduca clienti, ofenseaza utilizatorii de produse Apple reducandu-i la niste stereotipuri exagerate.  Nici ultimul clip de mai jos din aceasta serie nu se preteaza la ceva mai mult decat niste atacturi subiective la functiile din iPhone 5.

Reclama integrata mai jos se leaga de lipsa unui senzor NFC din noul iPhone si de controversatul port Lightning care va obliga sa va schimbati toate gadgeturile de prin casa sau masina. Totul ia o turnura exagerata in momentul in care o serie de oameni care stau la coada la produse Apple sunt vrajiti de niste utilizatori de telefoane din seria Galaxy. In acest moment utilizatorii de Apple intreaba uimiti ,,Acela este un Samsung?”.

Faptul ca de cateva saptamani Samsung a ajuns deja la 20 de milioane de smartphone-uri Galaxy S 3 comercializate la nivel global este o dovada clara a calitatii produsului. Intr-un astfel de context reclamele inflamatorii nu mai au ce cauta. Repet ce am mai zis si in alte cateva randuri. Ai un produs competitiv, promoveaza-l prin reclame de bun gust, nu te lega de concurenta. Risti sa patezi imaginea companiei.