Noul XBOX 360 va fi axat si pe 3D, nu doar pe interpretat miscarile Kinect

de: Alexandru Rizea
19 02. 2012

Chiar daca XBOX 360 nu suporta nici un siretlic pentru a fi fortat sa afiseze continut 3D, se pare ca urmatoarea versiune a popularei console de jocuri va face o treaba foarte buna si la acest capitol.

Zilele trecute, Microsoft a postat un anunt de angajare pentru un postul de ,,Algortithm Research & Development Engineer for XBOX Team”. Desi nu pare ceva foarte explicit, in descrierea postului, pe langa faptul ca respectivul angajat isi va desfasura activitatea in Haifa – Israel, in cadrul diviziei Microsoft care se ocupa Interactive Entertainment Business, Microsoft a mai mentionat cateva lucruri.

Responsabilitatile noului job include crearea de algoritmi si implementarea lor folosind cele mai noi sisteme pentru generarea de continut 3D, cat si colaborarea concomitenta cu echipe specializate pe hardware si software. Ocupantul postului va lucra indeaproape cu echipe localizate in Redmond si va face parte dintr-o echipa de dezvoltare in permanenta crestere.

Divizia Interactive Entertainment Business, care a stat la baza conceptului Kinect asa cum il stim astazi, este responsabila de NUi sau Natural User Interface, mai precis este o echipa specializata pe interactiune fara controller fizic. Pe langa respectivul anunt, avand in vedere rata de adoptie a televizoarelor 3D, ar fi o risipa foarte mare pentru Microsoft sa nu incerce cu noua consola sa atace si acest segment.