Microsoft s-a ars in experimentul „Smoked by Windows Phone”

de: Alexandru Puiu
27 03. 2012

Nimic nu este mai trist decat momentul in care esti batut cu propriile arme… Microsoft tocmai a pierdut o lupta extrem de importanta in cadrul campaniei Smoked by Windows Phone.

Campania s-a desfasurat in magazinele Microsoft din SUA si a plecat de la niste premise extrem de simple care in 9 din 10 cazuri avantajau smartphone-urile cu Windows Phone. Practic, te duceai in magazin si erai invitat sa interactionezi cumva cu telefonul, indiferent daca era vorba de postarea unei poze pe Facebook sau de adaugarea unei noi intalniri in calendar.

In cazul unui scandal iscat peste weekend, intamplarea a facut ca intr-un test extrem de banal sa fi castigat un smartphone Galaxy Nexus cu Android 4.0 detinut de un anume Sahas Katta. Testul in cauza a implicat afisarea pe un singur ecran, intr-un timp cat mai scurt, a prognozei meteo pentru doua localitati diferite. Avand ecranul de blocare dezactivat si doua widget-uri pe ecranul principal cu vremea aferenta unor orase diferite, in cateva secunde respectivul individ a castigat.

Oricum, respectivul Katta nu a luat premiul dintr-un motiv cat se poate de pueril – cele doua orase nu erau din state diferite ale Americii – drept pentru care si-a dus furia online, pe Twitter. Cateva ore mai tarziu, a fost contactat de Ben Rudolph, initiatorul campaniei, si i s-au oferit un notebook si un smartphone cu Windows Phone.

Totul e bine cand se termina cu bine, nu?