Magazinele Apple, cele mai profitabile din America
Desi traim intr-un univers dominat cu pasi repezi de comertul online, nimic nu se compara cu o vizita la un Apple Store. Din acest motiv, profitul pe care il genereaza un astfel de magazin este incredibil. Agregand informatii din varii surse, Mashable a facut un grafic care surprinde aceasta profitabilitate, impreuna cu alte cateva caracteristici legate de angajatii magazinelor.
Faptul ca magazinele Apple sunt speciale si spectaculoase este un lucru pe care il stie oricine a vizitat unul in ultimii ani. Daca esti fan Apple, experienta este cu atat mai interesanta. Motivul? Aerul general al magazinului format din angajati, imensul mar alb si scara de sticla in spirala pentru care insusi Steve Jobs detinea un patent.
Conform cifrelor de luna trecuta, Apple detine 363 de magazine retail deschise in ultimii 11 ani, iar fiecare dintre acestea genereaza un profit mai mare pe metru patrat decat oricare alt lant de magazine din SUA. Ca o statistica interesanta din graficul de mai jos pe care va recomand sa-l urmariti cu atentie, merita retinut ca la deschiderea unui magazin Apple Store in 2009 in Manhattan, New York, rata de angajare in raport cu cei care s-au inscris pentru un post era de 2%. Cu alte cuvinte, este mai greu sa te angajezi la Apple decat sa te inscrii la Harvard, unde in ultimul an rata de admisie a fost de 7%.