Like-urile de Facebook fac moda la C&A

de: Victor Rizescu
07 05. 2012

Daca aveati impresia ca ati vazut cam tot ce se putea in materie de utilizare a site-urilor de socializare, un magazin de imbracaminte tine sa ne demonstreze contrariul.

Intr-un magazin C&A din Brazilia, va veti putea alege elementele vestimentare pe baza numarului de Like-uri pe care fiecare le-a strans pe pagina de Facebook. Fiecare umeras are integrat un dispozitiv care numara si afiseaza Like-urile, in asa fel incat clientii isi pot da seama cu usurinta care sunt produsele „la moda” sau macar ceva mai apreciate decat restul.

Bineinteles ca mai intervin si probleme legate de preferintele si gusturile fiecarui client in parte, dar trebuie sa recunoastem ca o astfel de abordare este pe cat de inedita, pe atat de interesanta si… oarecum folositoare. Este?

Avand in vedere ca lantul de magazine este prezent si in Romania, asteptam sa vedem daca si cand vor aparea si la noi astfel de umerase cu puteri „supra-sociale”.