Jawbone imbratiseaza schimbarea dock-ului de iPhone printr-o campanie

de: Alexandru Puiu
19 09. 2012

Valurile Dunarii este compozitia folosita de cei de la Jawbone pentru un clip spectaculos, aparent scump de realizat, cu secvente in slow motion si un mesaj simplu: ,,The Dock is Dead”.

Aceast companie se ocupa cu producerea de accesorii wireless precum handsfree-uri si de cativa ani si boxe cu aceeasi conectivitate fara fir. Avand in vedere ca toate dispozitivele companiei au un singur punct in comun, nu folosesc dock-ul de 30 de pini al celor de la Apple, acestora le-a fost usor sa creeze o campanie publicitara pentru a celebra disparitia respectivului port. Dock-uri de la Philips, Sony sau Logitech sunt prezentate pentru a transmite ideea ca un dock wireless este o solutie mai buna.

Pentru ca nu putea lipsi si o tenta comerciala a intregului clip, la sfarsit va este infatisata cea mai noua boxa a companiei cu handsfree integrat: Big Jambox. Fratele mai mic al acesteia Jawbone Jambox se comercializeaza in tara noastra intre 700 si 800 lei.