Inca o campanie Microsoft cu o atitudine agresiva

de: Alexandru Puiu
07 12. 2012

Ai fi tentat sa afirmi ca Microsoft investeste sume semnificative de bani in campanii publicitare. Ultima campanie de promovare a lui Internet Explorer sau cea pentru Bing sunt doar doua exemple mai recente care tradeaza o directie diferita de marketing.

O noua campanie Microsoft, la scurt timp dupa lansare, s-a tranformat intr-una anti-Windows Phone. #droidRage este tag-ul de twitter al unei campanii ce incurajeaza utilizatorii frustrati de experienta folosirii unui smartphone cu Android sa-si descarce nervii pe twitter. In special, campania se straduia sa atraga atentia asupra aplicatiilor de tip malware de pe platforma celor de la Google. Mascat initial cu scop de informare, contul de Twitter al celor de la Microsoft a inceput sa nu mai fie util in momentul in care, pe langa povesti din partea utilizatorilor a servit afirmatii precum ,,Asteapta ca telefonul tau cu Android sa devina infectat de malware.”

Comunitatea internautilor a raspuns la #droidrage prin lansarea unui tag la fel de simplu: #windowsrage. Cum era de asteptat, noul tag vine ca o „metoda de refulare” a utilizatorilor de Windows Phone care s-au suparat incercand sa faca ceva util cu telefonul lor. Desi nu inteleg tacticile de agresiune vis-a-vis de cel mai popular sistem de operare al momentului pe mobile, dintr-o astfel de experienta, poate Microsoft va invata intai sa se uite in propria sa gradina cand vine vorba de probleme.