Facebook Pages: noile functii utile pentru companii
O serie de functii noi au fost integrate in paginile companiilor care au prezenta pe Facebook.
In sectiunea de configurare a respectivelor pagini acum se pot defini tipuri de utilizatori cu roluri diferite cand vine vorba de interactiunea cu continutul de pe site. Intitulata Admin Roles, in aceasta sectiune managerii de site pot defini 5 tipuri de utilizatori. Exista manageri, creatori de continut, moderatori, responsabili de reclama si analisti – fiecare cu restrictii diferite cand vine vorba de postat sau sters continut, de moderat comentarii, etc.
Facebook a introdus si posibilitatea programarii aparitiei unor posturi, prin apasarea pe o icoana de ceas mic din coltul din dreapta sus al unui post nou. Update-urile pot fi programate cu minim 10 minute inainte si maxim 6 luni si nu pot fi mai dese de 15 minute.
Daca va continua sa integreze astfel de functii utile, in timp, Facebook va ajunge sa detina singura prezenta online a unor companii mai mici sau mai mari. Interfata prietenoasa si usurinta cu care se poate posta continut vor fi suficiente pentru ca unele firme sa nu mai investeasca intr-o pagina de internet dedicata.