Facebook cocheteaza cu ideea unei noi achizitii semnificative

de: Alexandru Puiu
07 12. 2012

O parte din Microsoft, mai precis o tehnologie de promovare pe care gigantul din Redmond, a achizitionat-o la randul sau in 2007, are mari sanse de a fi preluata de Facebook.

AllThingsD sunt cei care au obtint informatii legate de o posibila achizitie de catre Facebook. Desi nu s-a confirmat inca acest lucru din nici o sursa oficiala, neoficial se zvoneste ca  ar fi vorba despre Atlas – o platforma de publicat reclame pe alte website-uri. Pentru a intelege mai bine despre ce este vorba, ganditi-va ca produsul este similar cu ceea ce foloseste Google in momentul in care are reclame dinamice pe un numar atat de mare de website-uri.

Implementata asa cum trebuie, platforma de promovare Atlas va permite obinerea unui profit suplimentar pe termen lung, mai ales in cazul in care website-uri partenere accepta sa gazduiasca astfel de reclame. Ca si speculatii, au existat si anterior zvonuri precum ca Facebook si-ar dezvolta o astfel de solutie software in-house. Din fericire s-a ajuns la concluzia ca achizitia unei aplicatii gata facute este mult mai eficienta din punct de vedere economic.

Ca un scurt istoric, solutia Atlas este construita prin intermediul unor principii fundamentale dezvoltate de aQuantive. Aceasta din urma este o companie pe care Microsoft a achizitiona-o cu o suma considerabila, in 2007.