Facebook a mai gasit o metoda sa personalizeze reclamele

de: Alexandru Puiu
07 07. 2012

Stiti toate aplicatiile online, offline, pe smartphone sau tableta, care va cer sau va ofera posibilitatea sa va autentificati cu Facebook?  Din pacate, si Facebook stie de ele si se pare ca in viitorul apropiat se va folosi de preferintele voastre in materie de aplicati pentru a va oferi noi seturi de reclame personalizate.

Inainte sa sariti in sus de bucurie ca veti avea si mai multe reclame pe Facebook si, daca aveti noroc, acestea chiar vor avea legatura cu preferintele voastre in materie de divertisment, merita sa aveti in vedere faptul ca informatiile provenite de la Wall Street Journal mai confirma cateva detalii.

Din cate se pare, reclamele se vor strecura in fluxul normal de informatii de pe Facebook si nu vor avea legatura cu nici o pagina la care voi sau unul din prietenii vostrii ati dat Like. Toate reclamele vor fi legate de site-urile si aplicatiile la care ati folosit pentru autentificare numele de utilizator si parola de la Facebook.

Avand in vedere ca Facebook cauta optiuni prin care sa faca banii rapid, aceasta metoda ar putea intra rapid in topul posibilitatilor. Aparent, pe langa faptul  ca peste jumatate din reclamele din Facebook sunt aplicatii, nu doar simple site-uri, surse sigure le-au confirmat celor de la WSJ ca aplicatiile sunt si mult mai profitabile pentru gigant.

Cu peste 250 de milioane de utilizatori mobili de Facebook care nu genereaza profit, cumulati cu magazinului virtual de aplicatii Facebook App Center care nu genereaza inca bani, presiunea pe capul lui Zuckerberg trebuie sa fie destul de mare. In definitiv, in momentul in care ti-ai pus compania la bursa, nu mai esti responsabil doar pentru banii tai, ci si pentru ai actionarilor, motiv pentru care scenariile descrise mai sus au toate sansele sa se reflecte in realitate.