Digg s-a vandut – nu mai e ca pe vremuri
Un nou articol al celor de la Wall Street Journal detalieaza destul de amanuntit ce a fost in mintea celor de la Betaworks in momentul in care au cheltuit saptamana aceasta 500.000 dolari pe agregatorul de stiri Digg.
Desi in urma cu 6 ani se vehiculau sume de 200 de milioane pentru Digg, la ora actuala se pare ca Betaworks a reusit sa faca aceasta mutare acum cu jumatate de milion de dolari. Cu toate ca a fost un succes inca din 2004, cand Kevin Rose initiase conceptul site-ului, din cauza unui proces de re-design din 2010, Digg a pierdut incredibil de multi vizitatori.
Cu un numar actual de vizitatori unici pe luna care variaza intre 4,5 si 7 milioane si un fondator care a parasit compania in martie 2011, s-ar putea ca si cei 500.000 dolari sa fie o investitie proastra. Un alt detaliu care transforma tranzactia intr-o investitie proastra este legat de lipsa echipei din spatele site-ului. Desi website-ul in sine, tehnologia si brandul sunt achizitionate, nici un membru al echipei initiale de ingineri nu intra in ecuatie. In cazul in care va intrebati ce si-au gasit de lucru fostii ingineri Digg, raspunsul este aproape unanim – proiectul SocialCode al celor de la Washington Post.
In ceea ce priveste destinul Digg.com, este doar o chestiune de timp pana ce intreaga functionalitate a portalului de stiri va fi integrata in News.me – un portal Betaworks.