Argumente pentru dezamagirea Mass Effect 3

de: Alexandru Puiu
12 04. 2012

Chiar daca www.bbb.org sau Better Business Bureau nu reprezinta o entitate extrem de rezonanta in domeniul IT, unul dintre editorii de acolo a gasit un argument extrem de plauzibil pentru dezamagirea generata de ultimul episod din trilogia Mass Effect.

Sintetizandu-se cel mai usor cu ajutorul afirmatiei „false adevertising” sau reclama falsa, elementul la care a facut referire Marjorie Stephens justifica extrem de bine dezamagirea rezultata din sfarsitul ultimului Mass Effect. „Pur si simplu nu s-a incheiat cum s-a promovat ca se va incheia.”

Desi pe website-ul Mass Effect sunt mentionate trasaturi precum „alegerile tale ghideaza deznodamanturi impresionante, inclusiv relatii cu personaje cheie, soarta unor intregi generatii sau chiar finaluri radical diferite”, problema inca ramane: sa fi facut Bio Ware reclama falsa? Stephens spune ca da, au facut. In acelasi post, Marjorie atrage atentia asupra faptului ca orice companie producatoare de jocuri ar trebui sa fie mai atenta la cuvintele folosite in reclame, daca nu din alt motiv, macar pentru a evita plangerile suferite de BioWare la aceasta ora.

Parerile inca sunt impartite. Voi cu cine tineti?