Schimbarea la fata a YouTube

de: Victor Rizescu
05 12. 2011

Daca nu cu mult timp in urma vorbeam despre initiativa celor de la YouTube de a recurge la un facelift, iata ca minunea s-a si intamplat.

In caz ca nu ati observat , mai nou YouTube-ul arata cu totul diferit fata de cum ne-am obisnuit si mi se pare ca seamana izbitor de mult cu Facebook-ul sau Google+. Avem un feed de activitate pe centrul paginii si un meniu de navigare pe partea stanga, de unde putem alege filtre si alte optiuni.

La Smart IT orice platforma de dezvoltare este acceptata.

– CEA MAI AMPLA COMPETITIE DE WEB & MOBILE DIN ROMANIA –

Inscrie-ti aplicatia!

De apreciat importanta acordata retelelor de socializare, foarte vizibil prezente in partea stanga. Daca ne asteptam la o integrare cat mai complexa a Google+, ne mira totusi pozitia egala a competitorilor de la Facebook.

Pe langa modificarile de design, noua interfata YouTube aduce si noi template-uri pentru canalele video: blogger , creator , network si everything. Fiecare dintre acestea vine si cu un feed de asa zise stiri, menit sa ne informeze de fiecare data cand un proprietar al canalului pe care ne aflam updateaza ceva: un videoclip, un link, o reclama, un comment.

Puteti sa va familiarizati cu noua interfata parcurgand tutorialul ce se lanseaza automat dupa ce va logati in contul de YouTube.

Daca ar fi sa rezumam „cea mai mare schimbare” a YouTube-ului de pana acum, am spune ca principala functionalitate pe care se mizeaza este socializarea cu orice pret. Mai nou se observa un trend prin care tot internetul trebuie sa ajute, sa completeze si sa sustina socializarea virtuala asa ca nu e de mirare ca tot mai putin dintre noi mai stiu sa socializeze si offline.

Sursa: Techcrunch