Nintendo, la proces cu al sau 3DS
Chiar daca 3DS-ul celor de la Nintendo este una din cele mai interesante console portabile cu care am avut ocazia sa interactionam in ultimii ani, se pare ca nu este chiar asa de originala, totusi…
Avem de-a face cu un proces intentat de Tomita Technologies, iar patentul pe care este construit intregul caz are numarul 7,417,664. Sub numele de „Stereoscopic Image Picking Up and Display System Based Upon Optical Axes Cross-Point Information”, Tomita Technologies, din pacate sau din fericire, povesteste cu precizie, parca, exact tehnologia folosita de recentul lansat 3DS.
Chiar daca Nintendo s-a laudat cu utilizarea tehnologiei Parallax Barier, daca se dovedeste in fata unui judecator ca patentul obtinut in 2008 defineste extrem de bine tehnologia 3D implementata in consola Nintendo, ar putea intra la plata intr-un mod barbar. In situatia in care cazul ar fi putut parea superficial, patentul celor de la Tomita mai integreaza si informatii legate de un sistem de urmarire a pozitiei capului (pentru un efect mai impresionant) si un dispozitiv de captura digitala stereoscopica.
Daca e sa luam in considerare data de 22 iunie ca fiind data depunerii dosarului la tribunal, din pacate nu avem ce face. Ne multumim cu speranta ca acest caz sa nu mareasca si mai mult pretul produsului, extrem de aproape de un PlayStation 3, ca urmare a unor costuri proaspete de licenta.