KNO cauta cumparator pentru business-ul de tablete

de: Alexandru Rizea
21 02. 2011

Daca tot vorbeam saptamana trecuta de modul agresiv in care Apple a cumparat o mare parte din ecranele pentru tablete, acum deja se simt primele repercusiuni.

KNO a lansat acum ceva timp un tablet care, spre deosebire de alte modele care sunt sau vor aparea pe piata, avea ceva deosebit si anume: 2 ecrane.

Creat sub forma conceptului de carte clasica pe care o deschizi si pe care poti sa lucrezi mult mai natural, tableta celor de la KNO a ajuns din pacate doar in mainile catorva sute de utilizatori. Livrarile au fost intrerupte acum ceva timp, actiune care intareste si mai mult afirmatiile celor de la All Thing Digital.

Simtindu-se asaltat de concurenta si constientizand pozitia nesigura pe piata, KNO a decis sa isi vanda intreaga afacere hardware, mai precis partea care se ocupa de tablete. KNO nu isi inchide complet portile ci, mai degraba, va ramane o companie exclusiv de software.

Printre proiectele pe termen scurt se anunta deja aplicatii pentru Apple iPad care sa ii ajute pe elevi si studenti in activitatile educationale.