Brand Table – o implementare a NFC extrem de utila

de: Alexandru Rizea
24 10. 2011

NFC vine de la near field communication, un nou stadard de comunicare de la distante mici intre dispozitive compatibile care, chiar daca nu este adoptat la scara larga, cu implementari precum Brand Table are toate sansele sa fie un succes.

Momentan se afla in stadiu de proiect, insa ideea din spatele proiectului initiat de SDigital in cadrul Universitatii din Sydney, vine cu un numar extrem de mare de avantaje.

Demonstrat cu un smartphone Nexus S in clipul de mai jos, Brand Table presupune ca un logo de pe o masa prin NFC sa activeze o aplicatie pe telefonul utilizatorului, prin care sa ii permita acestuia sa acceseze meniul restaurantului/ magazinului si, ulterior, sa comande si sa plateasca.

Pe langa faptul ca, folosind acest algoritm, se evita statul la coada, performanta derivata din a nu mai interactiona cu o persoana pentru aceste actiuni triviale se reflecta in beneficii finaciare pentru directorul restaurantului sau fast food-ului.

La Smart IT orice platforma de dezvoltare este acceptata.

– CEA MAI AMPLA COMPETITIE DE WEB & MOBILE DIN ROMANIA –

Inscrie-ti aplicatia!

Desi momentan s-ar putea ca aceasta idee sa para inca de pe alta planeta, realitatea este ca s-ar putea sa nu mai dureze foarte mult pana devine realitate, iar cand ajungem la parterului mall-ului Baneasa, in zona Food Court, sa putem comanda de la singura masa pe care am gasit-o libera. Mai este problema telefoanelor compatibile, insa daca avem in vedere viteza de adoptie la nivel global a smartphone-urilor nici aceea nu mai este o problema.

BrandTable Concept from S_Digital on Vimeo.