Să fie oare Sony concurentul direct al Apple?
Oricum, Sony depune multe eforturi (inclusiv financiare) pentru ca aceste proiecte să vadă lumina zilei. Se doreşte ca telefonul PSP să se apropie de clasă celor cu un conţinut bazat doar pe download.
Strategia de trecere spre conţinut descarcabil are în primul rând o cauză financiară: în timp ce utilizatorii de iPhone/iPad îşi descărcă jocuri sau aplicaţii cu preţuri medii de 10$, pentru un joc pentru PSP utilizatorii trebuie să scoată din buzunar între 30 şi 40 $ / UMD. Iar din punctul de vedere al preţului dispozitivului, ipod Touch-ul este mai ieftin, varinata standard (medie) fiind cumpărată cu aproximativ 180$, în timp ce PSP-ul urcă şi la 250$.
Produsele ar putea apărea pe piaţă cel mai devreme spre sfârşitul anului în curs.
Trebuie luat în calcul şi faptul că aceste realizări vin într-un context în care Sony este o companie conservatoare ce nu a dorit niciodată produse nonconformiste, care să nu se integreze în cadrul liniei de produse Playstation, marca cea mai de valoare a sa.
Sursa: Electronista