MoviePass se întoarce: noua funcție a aplicației seamănă îngrijorător de mult cu universul Black Mirror

MoviePass se întoarce: noua funcție a aplicației seamănă îngrijorător de mult cu universul Black Mirror

A fost o vreme, nu cu mult timp în urmă, când puteai să vezi orice film, practic, în orice cinema, la un tarif fix de 10 dolari pe lună, în SUA. Cu toate că ceea ce am zis anterior ar putea să sune ca o fabulație, este cât se poate de real. Această metodă purta numele de MoviePass.

Din motive evidente ce țin de rentabilitate, aplicația nu a avut viață lungă, ea fiind închisă în 2019. Însă cum orice idee, indiferent cât de stupidă, are darul de a fi reinventată, la un moment dat, și MoviePass se pregătește să revină în atenția cinefililor.

MoviePass se pregătește să redevină realitate

Joi, la o conferință de presă la Lincoln Center, cofondatorul și CEO-ul MoviePass, Stacy Spikes, a anunțat că aplicația revine în versiune beta cu câteva modificări semnificative. Se pare că MoviePass va funcționa acum sub numele de ClassPass, și are planuri pe niveluri ce vor ține de filme vizionate la diferite la ore, date și locații. Cu alte cuvinte, în loc de o sumă fixă, totul va funcționa pe credite.

Spikes a mai spus, de asemenea, că aceste credite se putea vor transfera, iar utilizatorilor li se va permite să le folosească pentru a cumpăra un al doilea bilet pentru un însoțitor de film.

Există și o funcție care, în mod evident, nu va fi la fel de apreciată de fani și se referă la introducerea PreShow, care redă reclame în aplicație. Cu toate astea, unii s-ar putea să vadă opțiunea ca pe o oportunitate. Funcția va folosi recunoașterea facială, astfel încât utilizatorul să nu se poată uita în altă parte, cât timp rulează reclamele. Partea bună este că vizionarea acestora va veni la pachet cu acordarea de credite ce vor putea fi folosite, ulterior, pentru a viziona filme.

S-ar putea spune că această tehnologie seamănă îngrijorător de mult cu scenariul episodului „Fifteen Million Merits” din „Black Mirror”, cel în care ne sunt prezentate o serie de ecrane care perturbă somnul, difuzând reclame, și pot estima când omul își acoperă ochii.

PreShow este un serviciu opt-in în MoviePass; nu trebuie să-l folosești (nu încă, cel puțin), dar este o modalitate de a-ți vinde voluntar atenția în schimbul creditelor.

Citește și: