Industria auto, la răscruce de drumuri: inovație, tendințe și viitorul electric

Industria auto, la răscruce de drumuri: inovație, tendințe și viitorul electric

În urmă cu mai puțin de un deceniu, vehiculele electrice (EV) erau considerate de cei mai mulți drept o expoziție secundară neprofitabilă a cărei funcție principală constă în a ajuta producătorii de automobile să îndeplinească standardele de emisii mai stricte.

Astăzi, vehiculele electrice au depășit 10% din vânzările de mașini noi, vânzarea de motoare cu ardere este deja interzisă în Regatul Unit, Canada, California și UE până la sfârșitul următorului deceniu, iar majoritatea companiilor auto se așteaptă să fie predominant electric până în 2035.

Deci, ce a forțat această schimbare de paradigmă? Ce înseamnă pentru viitorul industriei auto? Și cum asigurăm o tranziție durabilă și echitabilă?

Industria de automobile trece printr-o transformare rapidă. În următorii ani, ceea ce a fost recunoscut ca sectorul auto va fi cunoscut mai pe scară largă ca industria transporturilor în următoarea eră a produselor și soluțiilor care facilitează transportul atât al angajării persoanelor, cât și al bunurilor.

Aceste tendințe ale pieței sunt suficient de perturbatoare pentru a necesita modificări ale conceptelor de afaceri. Cu toate acestea, atunci când sunt combinate, ele au ca rezultat o transformare completă. În sectorul tehnologiei, apar jucători noi, netradiționali. Tranzițiile sunt atât de ample și inovatoare încât întreprinderile care nu se mișcă suficient de repede se vor găsi complet în urmă și incapabile să concureze, ceea ce ar putea duce la o schimbare masivă în dinamica puterii sectorului.

Industria auto a trecut de mult de la utilizarea practică la o marfă socială, asigurându-ne mobilitatea și socializarea, modelând zonele și peisajele noastre urbane și structurând gândirea noastră lumească și dimensională.

Trebuie să reconsiderăm întreaga industrie auto, concentrându-ne pe utilizare mai degrabă decât pe producție, pentru a face viața utilizatorilor individuali mai plăcută, eficientă și sigură.

Vehiculele electrice creează locuri de muncă

Estimarea capacității generale de generare de locuri de muncă a mașinilor electrice este dificilă. Cu toate acestea, mai multe vehicule electrice ar duce aproape sigur la pierderea unor locuri de muncă în industria petrolului. Există dovezi care sugerează că generarea de energie a modului de transport va determina recenziile angajaților într-o varietate de sectoare. Automobilele mai productive necesită mai multă inovație, care este dezvoltată și fabricată prin creșterea numărului de lucrători din industria auto.

Ar fi fost inventate numeroase locuri de muncă în industriile majore strâns legate de producția de automobile, de bateriile dezvoltate și de studiu și dezvoltare. În plus, mașinile electrice sunt semnificativ mai puțin costisitoare pentru a desfășura afaceri decât vehiculele tradiționale.

Șoferii care trec la mașini electrice au bani suplimentari de cheltuit pentru alte aspecte ale economiei, cum ar fi locuințe și alte servicii. Cheltuielile din aceste industrii ajută la menținerea mai multor venituri în economii și, prin urmare, vor conduce la generarea de locuri de muncă în sectoare care nu sunt direct legate de producerea de vehicule electrice. Aceste concepte sunt încapsulate în diferitele tipuri de creare de locuri de muncă.

În plus, creșterea ocupării forței de muncă atât în ​​locurile de muncă directe, cât și în cele indirecte are ca rezultat o finanțare mai mare pentru economia generală. Acestea generează locuri de muncă induse în sectoare precum alimentația, îmbrăcămintea și plăcerea.

Electrificare

Trecerea la mobilitatea personală cu zero emisii ar putea fi imposibilă fără electrificarea vehiculelor. În primul rând, este problema componentelor locale. Mașinile emit acum niveluri deficitare de substanțe toxice, praf și zgomot. „Fără emisii” pare a fi un efort global de a reduce daunele dăunătoare aduse universului.

Iată câteva dintre beneficiile pe care le oferă vehiculele electrice:

  • Deoarece este electric, va emite mai puține gaze de eșapament și poluare fonică în mediul său.
  • Va dura mai puțin timp personal și spațiu pentru că se mișcă independent.
  • Va fi mai accesibil, deoarece permisul de conducere nu va fi necesar sau obligatoriu pentru a-l folosi.
  • Va deveni un preț mai rezonabil, deoarece nu va trebui să fie achiziționat în mod deschis.
  • Nu va folosi combustibil, care este una dintre cheltuielile semnificative ale vehiculelor care funcționează cu gaz.

Roțile inovației pentru orașe inteligente

Fără inovații în domeniul auto, urbaniştii nu pot decât să mute acul până acum. În prezent, există sute de proiecte de orașe inteligente pe tot globul, iar Banca Mondială estimează că ar putea exista până la 2 miliarde de mașini pe drumuri până în 2050. Crearea unor sisteme de drumuri mai coordonate și evitarea blocajului global va necesita sisteme de date complexe care bazați-vă pe senzori încorporați în orice, de la suprafețele străzilor până la vehiculele care circulă peste ei.

Una dintre cele mai mari inovații aflate în desfășurare este tehnologia vehicul-to-totul (V2X), care permite comunicarea directă între vehicule și împrejurimile lor, inclusiv alte mașini. V2X și rețelele de vehicule – denumite adesea „Internetul lucrurilor (IoT) pe drum” – au fost lansate pentru prima dată în S.U.A., Europa și Japonia și au devenit standardizate în jurul anului 2010. Cel mai recent, tehnologia V2X s-a dezvoltat pentru a include software foarte adaptat care poate detecta și interacționa cu orice, de la semnele rutiere și traficul de la bara de protecție la bara de protecție până la gropi și trotuare mai grav deteriorate, totul prin ecranele tactile din interiorul vehiculului.

Senzorii alimentați de transmisii 5G pot fi acum încorporați în mai multe părți ale unui singur vehicul pentru a asigura o navigare sigură și fără probleme, asigurând în același timp confidențialitatea fiecărui proprietar și operator.

Navigarea în viitor

Un alt progres major în lucrări este cartografierea în interiorul vehiculului, care permite sistemelor de navigație să identifice cu precizie locații și incidente specifice la un moment dat, fără interferențe. Sistemele de navigație GPS în vehicule evoluează în mod constant, iar creșterea rapidă a V2X va avansa și mai mult cartografierea detaliată pentru șoferi, pasageri și pietoni. Traficul zilnic, vremea și alte servicii centralizate în cloud devin mult mai tangibile pentru șoferii comerciali și consumatorii prin intermediul rețelelor 5G și al edge computing, deschizând calea pentru servicii rutiere mai fluide. Potrivit National Highway Traffic Safety Administration, aceste tehnologii pot îmbunătăți considerabil acuratețea și eficacitatea caracteristicilor actuale ale vehiculului.

În timp ce aplicațiile mobile au ocupat fruntea aproape a tuturor listelor de inovații tehnologice din ultimii ani, latența scăzută și debitul ridicat al 5G, precum și fiabilitatea sa, deblochează un potențial nesfârșit pentru industria auto în viitor. Fiecare caracteristică esențială, de la monitoarele și camerele auto până la divertisment și știri personalizate, este pregătită pentru îmbunătățire. Ecranele de afișare în interiorul vehiculelor vor oferi o experiență mai bogată, care poate fi îmbunătățită cu cartografiere 3D, video HD și streaming bazat pe cloud, în timp ce vitezele optimizate de transfer de date vor economisi timp și bani atât producătorilor auto, cât și șoferilor.

Desigur, viitorul lumii automobilelor nu se referă doar la cele mai recente clopote și fluiere, ci este despre a oferi atât șoferilor, cât și pietonilor un control mai mare. O astfel de sarcină necesită date incredibil de receptive și de încredere prin furnizori de încredere și platforme sigure care pot rezista chiar și în zone îndepărtate. 5G oferă o fiabilitate mai mare, care este crucială în astfel de scenarii, făcându-l un factor cheie în luarea deciziilor critice în mașină.