Consecința ciudată a bulei imobiliare: se vinde ca pâinea caldă, afacerea la care nu te așteptai

Consecința ciudată a bulei imobiliare: se vinde ca pâinea caldă, afacerea la care nu te așteptai

România traversează o perioadă cel puțin interesantă, din perspectiva evoluției pieței imobiliare. Chiar dacă ne confruntăm cu multiple crize, se construiesc masiv locuințe și, conform spuselor agențiilor, se și vând. Doar că, pe lângă această bulă imobiliară reușesc să crească exponențial și afaceri conexe.

Faptul că piața rezidențială din țara noastră este pe val îi bucură pe managerii firmelor care au obiecte de activitate cu tangență în acest domeniu. Nu poți cumpăra o casă în care să stai dacă nu e mobilată și dotată corespunzător, nu-i așa? Din acest motiv, business-urile care se ocupa cu acest lucru au și ele un succes uriaș în această perioadă.

Ce se vinde masiv

De exemplu, saltelele sunt la mare căutare printre românii care devin proprietari de locuințe, în această perioadă.

“Potrivit estimărilor noastre, piața de saltele din România, compusă din producție internă și importuri, are o valoare de aproximativ 120 de milioane de euro. Conform celor mai recente date din domeniu, piața din România va avea în continuare o creștere in următorii trei ani, iar motivul principal este că salteaua reprezintă un bun necesar, cu siguranță primele achiziții care se fac într-o casa nouă sunt patul, salteaua si bucătăria”, a explicat pentru Economica Teodora Lazăr, fondatoarea Dedalo Agency, agenție de reprezentanță pentru mobilierul italian premium. Recent, aceasta tocmai a finalizat o investiție de 200.000 de euro în primul flagship store Dorelan- un brand italian de saltele-din România.

Vorbim despre un magazin amenajat pe o suprafață de 330 de metri pătrați situată la parterul uneia dintre clădirile din proiectul rezidențial Belvedere Residences și care comercializează peste 100 de saltele produse în Italia. Cele mai multe dintre produse sunt disponibile cu livrare imediată, stocul permanent având o valoare de 100.000 de euro.

„Dorelan reprezintă o nouă provocare pentru Dedalo Agency. Propunerea a sosit într-un moment destul de dificil, în plină pandemie. Îmi aduc aminte când am fost prima data în fabrica Dorelan, Forli era în zona roșie, la fel că aproape toată Italia. Prin prisma agenției și a faptului că iubesc designul și produsele de calitate, în momentul în care am testat saltelele Dorelan s-a deschis un nou orizont pentru mine. Așa s-a născut ideea unui business B2C și recomand tuturor celor care sunt în căutarea unui somn bun și profund să testeze salteaua înainte de achiziție”, explică antreprenoarea motivul pentru care a trecut de la un businss B2B la unul B2C, în plină pandemie.

Citește și: