Un documentar despre jocul trivia pe care toată lumea părea să îl joace acum câțiva ani este programat pentru lansarea în 2023. HQ Trivia era cam cum e acum de popular Wordle.
După cum relatează Deadline, CNN a luat un regizor, Salima Koroma (Dreamland: The Burning of Black Wall Street) și au planificat regia pentru noul documentar HQ Trivia.
Jocul a fost construit de creatorii Vine, a debutat în august 2017 și a rulat inițial două jocuri trivia live pe zi. Conceptul era destul de simplu. Răspundeai corect la câteva întrebări la rând și împărțeai premiul. Alături de șansa de a câștiga bani printr-o aplicație mobilă, carismatica gazdă principală Scott Rogowsky a ajutat la transformarea HQ Trivia într-un fenomen. La un moment dat, peste 2,3 milioane de oameni jucau jocul simultan.
Documentarul despre HQ Trivia se va lansa în 2023
La 24 de ore după o petrecere de Crăciun organizată la Intermedia Labs, în 2018, compania din spatele popularei aplicații HQ Trivia, fondatorul companiei a fost găsit mort în apartamentul său. Avea 34 de ani. Colin Kroll a crescut într-o suburbie a Detroit-ului, iar părinții săi au divorțat când el avea 10 ani. La gimnaziu începusă să facă bișniță cu seriale anime pe care le descărca de pe Napster și le vinde colegilor. A învățat singur mai multe limbaje de programare.
Vremurile bune nu au durat, însă. Cofondatorul Colin Kroll a murit în 2018, precum menționam, în timp ce Rogowsky a plecat în 2019 pentru a găzdui un spectacol de baseball pe DAZN. Aplicația a rămas fără bani la începutul lui 2020 și s-a închis, deși a revenit o lună mai târziu datorită ajutorului unui investitor anonim.
HQ Trivia există încă, deși acum rulează doar un joc pe săptămână. Ultima ediție a avut 21.000 de jucători. Cu toate acestea, la 1.500 de dolari, premiul a fost departe de cei 300.000 de dolari oferiți de aplicație la un moment dat, când Dwayne „The Rock” Johnson a fost gazdă invitată.