Ochelarii inteligenți concepuți pentru YouTube: vin la pachet cu un ecran de câțiva metri

Ochelarii inteligenți concepuți pentru YouTube: vin la pachet cu un ecran de câțiva metri

Compania chineză Nreal a lansat un nou model de ochelari inteligenți. Nreal Air sunt concepuți pentru YouTube și sunt mai ieftini decât versiunea anterioară.

Pe baza descrierilor date de companie, ochelarii inteligenți  prezintă unele similitudini cu ochelarii Nreal Light din 2020. Ambii arată ca niște ochelari de soare relativ normali și sunt ideali pentru proiecții pe ecran mare, desfășurate în fața ochilor. De asemenea, utilizează afișaje micro OLED pentru optica de realitate augumentată.

Ochelarii inteligenți sunt alimentați de un telefon, printr-un cablu de alimentare. Sunt special făcuți pentru consumatori individuali și nu pentru companii, cercetători sau armată. Ochelarii Nreal Air au un set de caracteristici diferit de predecesorii lor.

Cu ce sunt dotați ochelarii inteligenți?

Nreal Light sunt dotați cu un set de camere orientate spre exterior cu ajutorul căruia poți explora spațiul fizic din jurul tău. Nreal Air nu au această funcție, ei pot afișa aplicații video și telefonice, dar nu pot vedea ce se află în jurul tău. Asta înseamnă că nu au opțiunile de conștientizare spațială și de urmărire manuală.

Ochelarii pot fi controlați cu o aplicație pentru smartphone. Seamănă cu ochelarii inteligenți ai lui Ray-Ban, dar fără camere frontale. Sunt ușori, cântărind doar 77 de grame. Noii ochelari permit utilizatorilor să încline lentilele în trei unghiuri, asta înseamnă că pot obține o imagine mai clară. 

Nreal Air vor funcționa în timp ce sunt conectați la iPhone sau iPad dar și la majoritatea dispozitivelor Android. Astfel că, noile dispozitive sunt o versiune mai ieftină și mai compactă a Nreal Light. Compania chineză Nreal va începe livrările acestora în decembrie 2021 în Japonia, China și Coreea de Sud. Ochelarii inteligenți sunt special proiectați pentru a avea o experiență mai plăcută în timp ce ești pe internet pentru a face cumpărături, pentru viziona videoclipuri sau pentru a te bucura de o experiență optimă în timp ce joci.

Citește și: