„Moonfall” schimbă regulile jocului: trailerul neobișnuit care te face curios

„Moonfall” schimbă regulile jocului: trailerul neobișnuit care te face curios

Dacă majoritatea trailerelor prezintă o variantă sintetizată, de tip „teaser” al acțiunii, „Moonfall” alege să procedeze diferit, oferind primele 5 minute din film, în speranța că, în acest fel, cinefilii ar putea să fie tentați să se întrebe ce se va întâmpla mai departe.

„Moonfall” se prezintă a fi un thriller SF, în regia lui Roland Emmerich. Cu toate că, în mod obișnuit, trailerele majorității filmelor tind să scoată în evidență scenele principale din producții pentru a atrage, astfel, atenția privitorului, pelicula în cauză alege să schimbe regulile jocului, adoptând o altă metodă de marketing.

Primele cinci minute din „Moonfall” sunt disponibile pe YouTube

Echipa de marketing din spatele „Moonfall” a ales o metodă cel puțin ieșită din comun, atunci când vorbim despre trailer. Fanii genului sunt invitați să urmărească primele cinci minute ale producție, direct pe YouTube. Firește, vorbim, în acest caz, despre un pariu pe care aceștia ar putea să-l piardă, de vreme ce privitorul ar putea să-și piardă interesul până la lansarea propriu-zisă a filmului.

Cu toate astea, trailerul „Moonfall” este, poate, cel mai sincer de până acum. Cu alte cuvinte, ceea ce vezi este, fără niciun dubiu, ceea ce se întâmplă, efectiv, în film (cel puțin în primele cinci minute): fără montaje pompoase ori, de cele mai multe ori, mincinoase. Mai mult, fiind vorba despre primele minute, spoilerele lipsesc cu desăvârșire. Ar putea să fie un win-win sau, după caz, un fail-fail.

„Moonfall” îi aduce în prim plan pe Halle Berry (în rolul agentului NASA Jo Fowler), pe Patrick Wilson (în rolul astronautului Brian Harper) și pe John Bradley, pe care iubitorii de producții cinematografice l-au putut vedea anterior în rolul lui Samwell Tarly, în „Game of Thrones”.

Fără prea multe eforturi, filmul tinde să ne reamintească de „Gravity”, lansat în 2013, ce i-a avut pe Sandra Bullock și pe George Clooney în rolurile principale.

Rămâne de văzut dacă metoda inedită de reclamă a peliculei își va atinge scopul și, mai mult, dacă filmul va reuși să se ridice la nivelul așteptărilor fanilor acestei nișe.

Citește și: