Schimbarea Netflix prin care te face să crezi că serialele sale sunt mai populare decât în realitate

Schimbarea Netflix prin care te face să crezi că serialele sale sunt mai populare decât în realitate

Netflix schimbă felul în care numără urmăritorii unui serial pentru a-și face propriile producții să pară mai urmărite decât sunt de fapt.

Compania schimbă metoda prin care calculează câți oameni s-au uitat la o producție de pe platformă. Acum, utilizatorii trebuie să urmărească doar două minute dintr-un film sau episod dintr-un serial pentru a fi luat în considerare pentru cifrele de rating. Până acum, un utilizator trebuia să treacă prin cel puțin 70% din titlul respectiv pentru a fi inclus în cifra finală a urmăritorilor unei producții.

Așadar, fie că urmărești până la capăt un film sau un serial, fie că te uiți doar la primele două minute, Netflix te va număra printre urmăritorii producției respective.

Schimbarea ar putea afecta percepția utilizatorilor în legătură cu popularitatea unor producții. De exemplu, compania a anunțat că noul său serial-fenomen, The Witcher, a fost urmărit de peste 76 de milioane de conturi, în prima lună de la lansare. Despre al doilea sezon din You spune că a fost urmărit de 56 de milioane de conturi, iar noul film cu Ryan Reynolds, Underground, ar fi fost urmărit de 83 de milioane.

Netflix vrea să-ți arate că producțiile sale sunt mai urmărite decât în realitate

Totuși, cifrele sunt calculate după noua metodă, ceea ce nu reflectă neapărat realitatea. De exemplu, sezonul al treilea din Stranger Things, unul dintre cele mai populare seriale de pe platformă, a fost urmărit de 63 de milioane de conturi. Cifra este mai mică decât cea pentru The Witcher, însă acest lucru nu înseamnă neapărat că acesta este mai popular decât Stranger Things.

Netflix susține că noua sa metodă de contorizare este una eficientă și are mai mult sens decât cea pe care o foloseau până acum. Menționează că 120 de secunde urmărite în primele 28 de zile de la lansarea unei producții este suficient pentru a indica faptul că alegerea utilizatorului de a-l urmări este una intenționată.

Citește și:
Sursa: forbes
Etichete: