Cât de grave au fost problemele tehnice în rețeaua fixă a Vodafone

Cât de grave au fost problemele tehnice în rețeaua fixă a Vodafone

Pe 10 august, clienți Vodafone de servicii fixe au întâmpinat probleme în folosirea acestora. București și Ilfov au fost pe listă.

Pe 10 august, Vodafone a anunțat că există avarii care afectează funcționarea rețelei pentru servicii fixe. Asta înseamnă cablu, internet și eventual telefonie oferite prin infrastructura obținută odată cu preluarea UPC. Probleme similare, dar nu la fel de mari, au fost și pe 7 august.

Avariile tehnice din 10 august au afectat clienți din sectorul 1 București, Ilfov (Popești-Leordeni), dar și Târgoviște și Giurgiu. Ora estimată pentru remediere este 17, conform informărilor din call center.

Astfel de probleme sunt mai des întâlnite în rețelele fixe, decât în cele mobile, deoarece echipamentele pot fi deteriorate mai ușor (ex.: cablurile de internet, telefonie și TV), cum a fost cazul și pentru Vodafone. Totuși, gravitatea dificultăților tehnice nu a fost foarte mare, dar nici numărul clienților afectați.

Odată cu preluarea UPC, Vodafone a adăugat câteva sute de mii de abonați în portofoliu

Trecerea UPC în portofoliul Vodafone s-a făcut cu preluarea, la nivel european, a grupului Liberty Global. Pe piața locală a însemnat dispariția UPC și controlarea tuturor operațiunilor de către operatorul Vodafone.

Pe 31 martie, Vodafone Romania a anunțat finalizarea fuziunii cu UPC România. În România, rețeaua acestui furnizor de servicii înseamnă o rețea care acoperă 3,1 milioane de gospodării și peste 960.000 de clienți.

Ca urmare, UPC România a încetat să mai existe ca entitate juridică, fiind absorbită. Vodafone devine furnizorul de servicii fixe de comunicațiii electronice pentru clienții UPC. Toate drepturile și obligațiile UPC Romania S.A. au fost preluate de către operator fără modificări în ceea ce privește termenii și condițiile din contractele clienților și furnizorilor.

Aplicația My UPC a fost redenumită în My Vodafone Fix & TV. Funcționalitățile acesteia și datele de autentificare ale clienților au rămas neschimbate. Telefoanele de contact: 031 100 1000 și 031 100 0872 sunt în continuare disponibile.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Etichete: