27 iul. 2018 | 13:12

Facebook va face Instagram și mai enervant de folosit pe viitor

ACTUALITATE
Facebook va face Instagram și mai enervant de folosit pe viitor

Probabil deja ai citit că Facebook a pierdut peste 120 de miliarde de dolari, deoarece valorea acțiunilor  a scăzut cu 19% după ce compania și-a făcut publice rezultatele financiare pe ultimul trimestru. Asta nu este o veste proastă doar pentru companie, ci și pentru tine.

Facebook nu a mers la fel de bine pe cât se așteptau analiștii și asta a speriat investitorii de pe Wall Street. Asta a dus la o prăbușire a valorii acțiunilor companiei. Executivii Facebook au asigurat investitorii că încă mai este loc de creștere, iar asta înseamnă pentru tine și mai multe reclame.

Executivii Facebook au detaliat modurile în care compania și-ar putea crește veniturile din publicitate: concentrându-se pe Instagram și pe aplicațiile de mesagerie (Messenger și WhatsApp).

„Există o oportunitate grozavă pe Instagram unde există 25 de milioane de conturi de business și două milioane de publicitari. Vedem în datele noastre că Instagram este un loc bun prin care utilizatorii să afle de un anumit produs”, a declarat Sheryl Sandberg, Chief operating officer al Facebook.

Așadar, cel mai probabil o să vezi din ce în ce mai multe reclame în secțiunea de Instagram Stories pe care David Wehner, chief financial officer Facebook, a numit-o „o arie cu potențial de creștere mare”. Există deja reclame pe Stories, dar probabil frecvența lor va crește și probabil că Facebook va începe să o monetizeze mai bine. De asemenea, IGTV, produsul Instagram pentru clipuri video lungi, nu are reclame, dar o să se schimbe curând.

Facebook nu dezvăluie câți bani face Instagram și cu cât contribuie la finanțe, dar este preconizat ca platforma ar putea însemna un sfert din veniturile Facebook până în 2020.

Nici în Messenger nu vei scăpa de reclame, locul unde Facebook deja experimentează cu mai multe formate de reclamă precum „mesajele sponsorizate” sau „click-to-Messenger”.

Oricum ar fi este de așteptat ca atât Facebook, cât și Instagram să devină pline de reclame destul de curând.