Un nou magazin în România care dă fiori Lidl, Kaufland sau Mega Image: planul ambițios al gigantului din Germania

Un nou magazin în România care dă fiori Lidl, Kaufland sau Mega Image: planul ambițios al gigantului din Germania

Atunci când spui magazin de retail în România, anumite brand-uri celebre îți pot veni automat în minte.

Desigur, atunci când vorbim de giganți ca Lidl, Kaufland sau chiar Mega Image, situația este una mult mai complexă, de vreme ce aceste magazine oferă o gamă largă de produse, chiar și în nișa mâncării și accesoriilor destinate animalelor de companie.

În ciuda diversității, se întâmplă adesea să nu găsești ceea ce ne trebuie, mai ales dacă ești foarte pretențios și vrei neaparat să-ți hrănești pisica, cățelul, papagalul, iepurașul, etc, cu ce este mai bun și mai sănătos.

Gigantul care va deschide 14 noi magazine în țara noastră

Fressnapf este un lanț german de petshopuri care va pătrunde și în țara noastră, inițial cu 14 magazine. De menționat că are intenția de a prelua 11 magazine SuperZoo, având deja deschise trei magazine în țara noastră.

Afacerea a început acum mai bine de două decenii, când Torsten Toeller vizita America și rămânea impresionat de un lanț de petshopuri de acolo.

Revenit în Germania, omul de afaceri ajungea să își propună să construiască ceva similar, cu toate că, la vremea respectivă, nimeni nu părea să-i dea vreo șansă.

Ani mai târziu, încununați de succes, Fressnapf ajunge și la noi în țară și, totodată, pune la bătaie 100 de joburi noi, în cadrul magazinelor pe care urmează să le deschidă în România.

fressnapf-magazine-romania-petshop
Fotografie de la deschidere – Fressnapf

Ce-i drept, gigantul a studiat mult piața înainte de a alege România și a luat ca exemplu succesul DM drogerie Markt, Lidl sau Kaufland.

Investiția, într-un singur magazin, se va învârti în jurul sumei de 500.000 de euro.

Şase din cele 14 magazine vor funcţiona în Drumul Taberei, Centrul Comercial Auchan Berceni şi Pallady, în Bucureşti, Craioviţa (Craiova), Şagului (Timişoara) şi Ploieşti. Următoarele două magazine se vor deschide la Oradea şi Piteşti.

„Lucrăm din greu să combinăm canalele offline şi online, iar în final să construim un ecosistem în care să includem nu doar produse, ci şi servicii, de la îngrijire de zi la dogsitter, frizerie şi aşa mai departe”, a declarat, potrivit Business Magazin, Torsten Toeller.