TikTok nu mai este cel mai popular site web din lume: cine i-a “luat fața”

TikTok nu mai este cel mai popular site web din lume: cine i-a “luat fața”

La sfârșitul anului trecut, lumea tehnologiei a fost un pic în șoc, deoarece motorul de căutare preferat al tuturor a fost eliminat de pe primul loc. Google n-a mai fost cel mai popular site web de pe Pământ, ci TikTok.

Potrivit clasamentului de popularitate al Cloudflare Radar, gigantul tehnologic a fost doborât de un nou venit surpriză (relativ). Nu, în ciuda trucului viclean al Microsoft de a face din Bing instrumentul de căutare implicit pentru browserul Edge (fapt amuzant: cel mai popular termen de căutare introdus în Bing este „Google”), nu a reușit să învingă Google și gama sa în continuă creștere de servicii.

La sfârșitul anului trecut, așa au stat clasamentele.

Top 10 cele mai populare domenii la sfârșitul anului 2021

1) TikTok.com

2) Google.com

3) Facebook.com

4) Microsoft.com

5) Apple.com

6) Amazon.com

7) Netflix.com

8) YouTube.com

9) Twitter.com

10) WhatsApp.com

Populara aplicație de partajare a videoclipurilor TikTok a ocupat pentru prima dată locul 1 pe 17 februarie 2021, dar asta a durat doar o zi.

Site-ul a depășit Facebook ca platformă de socializare preferată din punctul de vedere al traficului, deși Facebook rămâne platforma cu cei mai mulți utilizatori din întreaga lume.

Cu toate acestea, dominația lui TikTok nu a durat mult. Noile date de la Cloudfare din ultimele 30 de zile au arătat că Google este acum constant din nou pe primul loc, ca cel mai popular site web din lume.

Top 10 cele mai populare domenii din ultimele 30 de zile

1) Google.com

2) TikTok.com

3) Facebook.com

4) Microsoft.com

5) Apple.com

6) Amazon.com

7) YouTube.com

8) Netflix.com

9) Instagram.com

10) Mozilla.org

TikTok schimbă ”regulile jocului”, după ce a intrat în vizorul Comisiei Europene: ce modificări trebuie să facă

Practicile TikTok au fost de mai multe ori în atenția autorităților, atât în Europa, cât și în Statele Unite ale Americii. Asta nu înseamnă însă că afectează la vreun nivel popularitatea rețelei de socializare care amenință foarte tare Facebook pentru supremație.

În urma unor avertismente și a unui dialog cu Comisia Europeană și rețeaua autorităților naționale de protecția consumatorilor (CPC), TikTok s-a angajat să-și alinieze practicile interne la normele Uniunii Europene, când vine vorba de publicitate și protecția consumatorilor. Pentru context, efortul de la această oră își are rădăcinile într-o plângere a Organizației Europene a Consumatorilor.

Citește și: