Meta întețește lupta cu TikTok: ce schimbări pregătește compania lui Zuckerberg

Meta întețește lupta cu TikTok: ce schimbări pregătește compania lui Zuckerberg

Modificările includ mai multe recomandări în feedul Facebook și aducerea Messenger înapoi în aplicație.

Mark Zuckerberg și alți directori Meta au clarificat de ceva timp că lupta cu TikTok este prioritatea lor principală. Acum, au apărut detalii suplimentare despre modul în care intenționează să modifice aplicația Facebook pentru a realiza acest lucru.

Rețeaua de socializare lucrează la o reproiectare majoră a fluxului principal al Facebook, care ar sublinia foarte mult conținutul recomandat de la pagini, creatori și oameni pe care nu îi urmărești deja, potrivit unei notificări a unui director Facebook publicat de The Verge.

Nota, de la Tom Alison, care conduce aplicația Facebook la Meta, afirmă că scopul este de a transforma Facebook într-un „motor de descoperire”, care s-ar baza în mare măsură pe recomandări, similar cu feedul „Pentru tine” al TikTok. Recomandările ar proveni în principal din conținut „neconectat”, inclusiv Reels, iar utilizatorii ar vedea mai puține postări de la prieteni și familie în fluxurile lor. Planul ar aduce, de asemenea, inbox-ul Messenger înapoi în aplicația Facebook, într-un efort de a încuraja utilizatorii să partajeze mai mult conținut din „Motorul de descoperire”.

O schimbare majoră

Nu este clar cât timp îi va lua Meta să implementeze aceste modificări, unele dintre ele oglindesc modificări care au loc deja pe Instagram. Dar nu este prima dată când directorii Meta sugerează schimbări majore în aplicația Facebook sau chiar prima dată când auzim despre un viitor pivot de la rețeaua socială la „Discovery Engine”. Zuckerberg a declarat în aprilie că firma se află în mijlocul unei „schimbari majore” care ar schimba dinamica feedurilor pentru a sublinia recomandările bazate pe inteligență artificială asupra graficelor sociale ale utilizatorilor.

Cu toate acestea, nota de la Alison arată clar cât de importante sunt noile priorități pentru companie, care încearcă să ajungă din urmă TikTok.

Dar trecerea la mai multe recomandări ar putea fi, de asemenea, problematică pentru companie. Algoritmii actuali de recomandare ai companiei au fost acuzați pentru exploatarea diviziunii și promovarea dezinformării. În timp ce Alison a spus pentru The Verge că vor exista reguli mai stricte pentru conținutul recomandat, compania s-a luptat adesea să-și impună propriile reguli. Și, în special, în nota sa, Alison afirmă că firma își schimbă modul în care își vede obligația de a reduce „experiențele negative”.

„Reducerea experiențelor negative” a fost eliminată ca prioritate a produsului, deoarece este legată mai bine de cultura produsului pe care încercăm să o construim în cadrul abordării noastre de a fi „de încredere”, „centrat pe oameni” și „unificat”, a scris Alison. . „Accentul nostru este să facem acest lucru în mod holistic în toate produsele noastre, ca o parte permanentă a culturii noastre, spre deosebire de o prioritate pe termen scurt.”

Citește și:
Etichete: