“Nimeni nu va mai mânca carne până în 2035” – premisa CEO-ului Impossible Foods

“Nimeni nu va mai mânca carne până în 2035” – premisa CEO-ului Impossible Foods

Produsele din carne fără carne sunt servite în restaurante și vândute în magazinele alimentare din SUA, și chiar și Burger King Impossible Whopper este bun, zic gurmanzii.

CEO-ul Impossible Foods, Patrick Brown, a spus că sortimentele de carne pe bază de plante ale companiei sale vor deveni și mai bune. De fapt, pot deveni atât de bune, încât el susține că până în 2035 nimeni nu va mai mânca carne de la animale sacrificate.

„Misiunea noastră este să înlocuim complet utilizarea animalelor ca tehnologie alimentară până în 2035”, a spus Brown. „Suntem foarte serioși în privința asta. Credem cu totul că este realizabil”.

În timp ce Impossible există din 2011, alimentele vegetariene au crescut recent în popularitate. Burger King și-a lansat Whopper-ul fără carne în 2019. Deși KFC nu folosește produse marca Impossible, ei au introdus un pui pe bază de plante în meniul lor, chiar anul acesta.

Nu vom mai mânca carne, ca să salvăm planeta

Unul dintre motivele pentru care sperăm că predicțiile lui Brown se vor îndeplini sunt schimbările climatice. Impossible a publicat recent o postare pe site-ul lor despre cât de multă poluare creează agricultura și animalele de carne și a folosit surse credibile pentru a-și susține afirmațiile.

„Impactul distructiv al agriculturii animale asupra mediului global îl depășește cu mult pe cel al oricărei alte tehnologii de pe Pământ”, se arată în postare. „Amprenta de gaze cu efect de seră a agriculturii animale rivalizează cu cea a oricărei mașini, camion, autobuz, navă, avion și rachetă combinate. Agricultura animală poluează și consumă mai multă apă decât orice altă industrie”.

Chiar și Fast Company a acoperit impactul negativ pe care agricultura animală în stil occidental îl are în țările cu venituri mai mici, așa că nu este ca și cum Impossible ar face o declarație nouă sau revoluționară despre schimbările climatice.

Dacă Brown are dreptate și dacă firma lui poate face produse fără carne cu adevărat delicioase care transformă persoanele carnivore în vegetariene, lumea ar fi cu siguranță un loc mai bun.

Citește și: