Netflix vine cu o abordare nouă, după ce a pierdut abonați „pe bandă rulantă”: cum vrea să te ademenească, din nou, gigantul
După ce a pierdut un număr impresionat de abonați, într-un timp oarecum record, Netflix încearcă o nouă metodă de a te convinge să revii „acasă”.
După mai bine de 10 ani de supremație în domeniu, Netflix se confruntă acum cu o situația mai puțin plăcută pentru companie. Se pare că mulți abonați au ales să renunțe la serviciile lor, în ultima perioadă, iar viitorul nu se arată nici el a fi unul prea frumos, în consecință.
Desigur, Netflix a încercat „să o scalde” și a spus că această scădere nu ar avea legătură cu abonamentele efective, ci mai degrabă cu cei care încearcă, în mod aproape ilegal, să beneficieze de abonamentele prietenilor, în mod gratuit.
Că o fi, sau nu, așa, nu putem ști. Cert este că dacă Netflix ar „umbla” un pic la prețuri, această tendință semi-ilicită s-ar mai diminua.
În speranța că își va convinge foștii abonați să revină pe „meleagurile” lor, cei de la Netflix au anunțat că au intenția de a schimba strategia, astfel încât să redevină ceea ce au fost.
Netflix va pune accentul pe calitate, de acum încolo
Una dintre problemele Netflix, din ultima perioadă, a fost că a mizat mai de cu seamă pe cantitate, în detrimentul calității, iar asta s-a văzut și în cifrele lor.
Încercând o nouă abordare, gigantul a anunțat că, de acum încolo, va schimba „modificarea” și va alege să pună accentul pe calitate, reducând ideea de en-gros (mult și prost), pe care a folosit-o până acum.
Desigur, rămâne de văzut dacă strategia va funcționa, de vreme ce gusturile oamenilor, în materie de cinematografie, sunt extrem de diferite, așadar ce consideră unii a fi calitativ, poate să nu fie apreciat de alții. Să ne amintim, totuși, că unul dintre cele mai bine cotate filme Netflix a fost „Red Notice”.
Așadar, noțiunea de calitate este, până la urmă, una discutabilă, iar pariul Netflix pare unul cu șanse 50-50 de reușită.