Netflix îți face viața și mai ușoară, de acum: cum te ajută să găsești mai repede filme și seriale pe gustul tău

Netflix îți face viața și mai ușoară, de acum: cum te ajută să găsești mai repede filme și seriale pe gustul tău

După ce a pierdut foarte mulți abonați, numai anul acesta, Netflix încearcă să se reinventeze pe toate fronturile, astfel încât să-ți facă cea mai ușoară viață pe care o poți avea, în fața unui ecran, din postura unui abonat.

Așadar, gigantul de streaming te va ajuta, de acum încolo, să găsești cu și mai multă ușurință filmele și serialele care se mulează pe gusturile tale.

Îmi amintesc că, la începuturile lui, era destul de greu să găsești conținut nișat pe Netflix, fiind nevoit să parcurgi liste întregi până să dai de ceva care chiar să-ți placă. Culmea este că nici măcar atunci nu aveai certitudinea că ai ales bine, având posibilitatea să tragi o concluzia abia după parcurgerea unor minute bune din respectivul film, serial ori documentar – ceea ce, în mod evident, te făcea să pierzi multe ore prețioase din viață.

Între timp, Netflix a îmbunătățit (treptat, ce-i drept) algoritmul de căutare și a început să se apropie de ceea ce sperai să fie, încă de la început.

Netflix lansează categorii de conținut personalizate, special pentru tine

Ce-i drept, noua îmbunătățire vine, în acest moment, pe aplicațiile destinate televizoarelor smart, așadar, dacă obișnuiești să-ți folosești contul pe PC, s-ar putea să fii ușor dezamăgit.

Streamer-ul îți pune la dispoziție liste oarecum universale, dar personalizate în funcție de preferințele tale. Cu alte cuvinte, în plus față de categoriile clasice, vei putea vedea liste adiționale făcute „după chipul și asemănarea ta”.

Categoria va putea fi accesată dintr-o listă plasată lateral, alături de celalalte, deja cunoscute.

Netflix mizează din ce în ce mai mult pe personalizarea conținutului, sperând că, în acest fel, își va recăpăta abonații pe care i-a pierdut, în ultima perioadă.

În plus, compania a anunțat, de asemenea, că va face curățenie între producții, încercând să mizeze, mai degrabă, pe calitate și nu neaparat pe cantitate, ca până acum.

Recent, Netflix a anunțat că anulează serialul de animație Pearl, produs de Meghan Markle. Aceeași soartă a suferit-o și serialul de satiră, Space Force.

Citește și: