Sfârșitul Space Force e aproape: de ce renunță Netflix la acest serial

Sfârșitul Space Force e aproape: de ce renunță Netflix la acest serial

Netflix a anunțat, recent, că a anulat Space Force, ceea ce poate părea o veste destul de proastă pentru acei abonați ai gigantului care s-au atașat deja de serialul satiric.

Serialul de comedie, venit direct de la co-creatorul Parks and Recreation, Greg Daniels, nu va primi un al treilea sezon, din nefericire. Anularea vine la doar câteva săptămâni după ce sezonul doi al Space Force a avut premiera pe 18 februarie 2022.

Inspirat, în mod excesiv, din decizia administrației fostului președinte al Statelor Unite ale Americii, Donald Trump, de a crea o instituție care să-și concentreze activitatea pe explorarea spațială, serialul l-a distribuit pe Steve Carell în rolul unui general de patru stele.

Pleiada de „stele” din Space Force nu a fost motiv suficient pentru abonații Netflix

Steve Carell nu este singurul nume cunoscut din distribuția Space Force, alături de acesta jucând, de asemenea, inclusiv John Malkovich, Ben Schwartz sau Lisa Kudrow (cunoscută publicului larg pentru rolul memorabil din sitcom-ul anilor ’90, Friends). Pleiada de stele din acest serial nu pare să fi fost suficientă pentru a genera veniturile pe care le-a dorit Netflix, așadar gigantul s-a văzut în postura în care să renunțe la serial, după numai două sezoane.

Se pare că serialul nu a reușit să atragă un public suficient pentru a-și justifica bugetul de producție.

Anularea vine la doar câteva zile după ce Netflix a concediat un număr semnificativ de scriitori și editori pe care îi angajase pentru a crea content pentru site-ul Tudum. Pe 19 aprilie, compania a dezvăluit că a pierdut aproximativ 200.000 de abonați în primul trimestru al anului 2022, prima pierdere de acest fel într-un deceniu întreg.

Rămâne de văzut cu ce „va umple spațiul de emisie” Netflix, de acum încolo, de vreme ce va trebui să vină cu alte producții. Trebuie menționat că Netflix a declarat, în urmă cu puțin timp, că are intenția de a se reinventa, mizând mai degrabă pe content de calitate, în detrimentul cantității.

Citește și: