Mega Image face schimbări majore: cum vor fi afectați clienții

Mega Image face schimbări majore: cum vor fi afectați clienții

Mega Image va lua noi măsuri pentru a reduce emisiile de CO2, inclusiv la nivelul furnizorilor și producătorilor cu care lucrează. Retailerul și-a propus ca până în 2030 să reducă emisiile cu 37%.

Ahold Delhaize, grupul belgian care operează lanțul susțne că impacul va fi asupra modului în care aceștia produc, dar și a sortimentelor pe care retailerul le va pune pe rafturi.

Consumatorii finali vor beneficia de reduceri și programe dedicate dacă vor consuma responsabil.

Măsurile privind decarbonizarea au vizat propriile operațiuni prin diminuarea consumului de energie, schimbări ale sistemelor de refrigerare sau a transportului.

Mega Image vrea să reducă emisiile cu 37% până în 2030

De asemenea, compania și-a mai setat ca obiective să fie cu emisiile spre zero în întregul său lanț valoric până în 2050. Compania își menține angajamentul de a deveni cu emisiile spre zero până în 2040, cu un obiectiv intermediar de reducere cu 50% până în 2030.

În acest sens, produsele comercializate sub mărcile Ahold Delhaize vor suferi modificări. Clienții Mega Image trebuie să știe că urmează a fi introduse  mai multe produse proteice pe bază de plante, precum și mai multe produse vegane și vegetariene.

Mai mult, vor exista programe de fidelizare și reduceri pentru a-i recompensa pe cei ce fac alegeri mai sustenabile. De asemenea, se vor schimba etichetele și vor apărea sisteme de navigare prin care clienții pot accesa mai multe informații despre produsele pe care le cumpără.

În plus, în 2020, Mega Image scria într-un comunicat oficial că retailerul accelerează strategia de dezvoltare durabilă care are ca obiectiv reducerea poluării și protejarea mediului înconjurător prin măsuri și soluții de diminuare și reutilizare a cantității de plastic comercializate în toate magazinele.

„În contextul creșterii consumului, pentru a preveni și reduce impactul pungilor de plastic de unică folosință asupra mediului, Mega Image a dezvoltat o strategie anti-plastic bazată pe măsuri care generează schimbări majore, atât pentru operațiunile de business, cât și pentru comportamentul de consum al clienților. Multe dintre aceste soluții sunt deja implementate, iar altele vor fi implementate cu prioritate în perioada următoare. Astfel, la începutul anului, a fost eliminat plasticul din pungile destinate produselor de panificație și patiserie, ceea ce a însemnat eliminarea a 33 de tone de plastic folosit anual doar din această zonă”, comunica lanțul de magazine la acea vreme.