Kim Kardashian va plăti 1,26 milioane de dolari: ce a făcut pe Instagram și nu trebuia

Kim Kardashian va plăti 1,26 milioane de dolari: ce a făcut pe Instagram și nu trebuia

Agenția care o acuză spune că Kim Kardashian nu a dezvăluit că a fost plătită pentru un Story pe Instagram.

Astfel, Kim Kardashian va plăti 1,26 milioane de dolari pentru a achita taxele de la Securities and Exchange Commission pentru un anunț în criptomonede pe care l-a postat pe Instagram Stories. Vedeta a primit 250.000 de dolari pentru a posta despre jetoanele EMAX ale EthereumMax, dar nu a dezvăluit că a fost plătită pentru acest lucru, potrivit agenției.

Kim Kardashian, bună de plată

SEC a stabilit că Kardashian a încălcat prevederile din legile federale privind valorile mobiliare. Ea nu a admis sau negat acuzațiile, deși a fost de acord să plătească o penalitate de un milion de dolari și aproximativ 260.000 de dolari pentru debitare, despre care SEC a spus că acoperă taxa pe care a primit-o pentru anunț, plus dobânda de prejudecare. În plus, Kardashian s-a angajat să nu promoveze activele criptomonede timp de trei ani.

„Acest caz este un memento că, atunci când celebrități sau influenceri susțin oportunități de investiții, inclusiv titluri de cripto active, nu înseamnă că acele produse de investiții sunt potrivite pentru toți investitorii”, a spus președintele SEC, Gary Gensler.

„Încurajăm investitorii să ia în considerare riscurile și oportunitățile potențiale ale unei investiții, în lumina propriilor obiective financiare”.

Ca referință, la începutul acestui an, o acțiune de clasă i-a vizat pe Kardashian și Floyd Mayweather pentru promovarea jetoanelor EthereumMax. Aceasta i-a acuzat pe inculpați că au participat la o schemă de “pompare și descărcare”, în care investitorii promovează un activ și vând după ce valoarea crește. Procesul a susținut că valoarea jetonului a crescut cu 632 la sută după ce Mayweather și fostul jucător NBA Paul Pierce (un alt inculpat în caz) l-au promovat.

Este departe de a fi prima dată când Kardashian este acuzată că a publicat postări sponsorizate fără a dezvălui că sunt reclame. Orientările Comisiei Federale pentru Comerț sugerează că cei care sunt plătiți pentru a susține ceva pe rețelele sociale ar trebui să includă hashtag-ul #Ad sau să includă termeni precum „Sponsorizat”, „Promoție” sau „Anunț plătit”.