Google te scapă de emoțiile unui interviu de angajare: cum te ajuta AI-ul

Google te scapă de emoțiile unui interviu de angajare: cum te ajuta AI-ul

Există situații în care, indiferent cât de bine pregătit ești pentru un job, s-ar putea să pici interviu de angajare, întocmai din pricina emoțiilor sau a lipsei de pregătire într-ale psihologiei umane. Google te ajută acum să te antrenezi, astfel încât, atunci când ajungi în fața posibilului angajator, să știi deja la ce să te aștepți.

Ficăruia dintre noi i s-a întâmplat, la un moment dat, să ajungă în situația în care să-și dorească un loc de muncă mai bine plătit sau, în funcție de situație, care să ofere alte beneficii, în conformitate cu pregătirea sau talentul fiecăruia.

În mod evident, poate că, înainte de interviu, te-ai antrenat în oglindă, ai citit ghiduri generice sau chiar ai apelat la prieteni, încercând să ghiciți împreună ce anume te-ar putea întreba posibilul viitor angajator, la interviu.

Google îți dă o mână de ajutor

Mai nou, Google vine în ajutorul tău și pariază că algoritmii te pot pregăti pentru un interviu de angajare. Compania a lansat un instrument prin care poți simula un interviu, iar acesta utilizează tehnologia AI pentru a te ajuta să te pregătești pentru adevăratul interviu.

Site-ul pune întrebări tipice, cum ar fi, spre exemplu, clasicul „spune-mi câteva lucruri despre tine”, poate chiar „ce te vezi făcând în cinci ani?” și analizează răspunsurile tale vocale sau dactilografiate, ca mai apoi să-ți dea un verdict, dar și o soluție.

Așadar, Google te va anunța când vei folosi excesiv anumite cuvinte, de exemplu, sau dacă trebuie să petreci mai mult timp vorbind despre un anumit subiect.

Interview Warmup se adresează, momentan, utilizatorilor de certificate de carieră Google care speră să obțină un loc de muncă, iar majoritatea întrebărilor specifice reflectă acest lucru. Există, totuși, întrebări genericede interviu, după cum menționam anterior, iar Google intenționează să extindă instrumentul pentru a ajuta mai mulți candidați. Funcția este momentan disponibilă numai în SUA, dar are șanse reale de răspândire, dacă se constată că va da rezultatele scontate.

Citește și: