Detaliul din WhatsApp de care nu știai că ai nevoie, gata de test

Detaliul din WhatsApp de care nu știai că ai nevoie, gata de test

Aproximativ două miliarde de oameni folosesc WhatsApp în mod regulat, depind funcționalitatea aplicației de chat a lui Mark Zuckerberg. Din acest motiv, nu ar trebui să vină ca o surpriză efortul gigantului de a se actualiza constant, în funcție de nevoile utilizatorilor.

WhatsApp beneficiază deseori de actualizări, update-uri mai mici sau mai mari menite să-ți facă viața mai ușoară. Unele dintre ele sunt pentru toți utilizatorii platformei, altele sunt chestii de finețe care vor încânta un public destul de limitat. Nu în ultimul rând, avem actualizări dedicate clienților de WhatsApp Business, afacerilor care au ajuns să depinde de platforma lui Zuck pentru interacțiunea cu clienții. Din această categorie face parte noul update detaliat recent de WABetaInfo.

WhatsApp Business, un pic mai deștept, mai eficient

După cum se poate vedea în captura de ecran de mai sus, mecanismul de căutare sau filtrare a conversațiilor într-o nouă versiune beta de WhatsApp Business a suferit transformări importante. Pe lângă faptul că poți sorta conținutul media pe care îl primești în aplicație, vei putea sorta și mesajele primite de la persoane pe care le ai în agendă, contacte noi sau, pur și simplu, mesajele necitite.

WhatsApp Business a devenit foarte popular în ultimul an, iar popularitatea sa se extinde în diferite colțuri ale mapamondului. Anumite afaceri ajung să interacționeze în fiecare zi cu sute sau, de ce nu, mii de oameni. Un mod eficient de a-i identifica este vital, iar WhatsApp asta încearcă să facă prin intermediul viitoarei versiuni noi, aflată momentan în beta.

Având în vedere volumul mare de mesaje pe care îl vei putea sorta după contacte, non-contacte sau necitite, ca afacere ai mai mult de câștigat decât o persoană fizică. Acesta este și motivul pentru care nu este exclus ca un utilizator obișnuit de WhatsApp să nu aibă nevoie de respectivele opțiuni suplimentare. Rămâne să vedem dacă, totuși, inginerii gigantului vor lansa această sortare avansată la scară largă sau doar pentru clienții business.

Citește și: