De ce nu e indicat să faci plinul la mașină vara. Greșeala uriașă pe care trebuie să o evite toți șoferii

De ce nu e indicat să faci plinul la mașină vara. Greșeala uriașă pe care trebuie să o evite toți șoferii

În afara faptului că plinul la mașină te-ar costa o avere acum când prețurile au explodat, mai există un motiv pentru care nu este indicat să faci plinul la mașină pe timpul verii. Află care este greșeala pe care mulți șoferi o fac în anotimpul cald.

Foarte multe persoane utiliează o mașină în viața de zi cu zi, însă costurile la care ajung șoferii pentru a le întreține și utiliza, sunt enorme, mai ales datorită prețului carburantului. Pentru cei care nu sunt pregătiți să renunțe la aceste cheltuieli, atunci cu siguranță sunt mai atenți la întreținerea mașinii pentru ca aceasta să nu devină un consumator și mai mare.

Specialiștii din domeniul combustibililor, dar și cei din industria auto vin la rândul lor cu recomandări pentru șoferii care doresc să minimizeze costurile carburanților. Astfel, aceștia recomandă alimentarea autoturismelor noastre dimineața cât mai devrem, sau seara cât mai târziu.

Cu toate că mulți cred că acest lucru nu ar putea influența prea mult prețul, iar banii plătiți ar fi aproximativ aceiași, în spatele acestui sfat există câteva avantaje. Așadar, în timpul zilei, când este foarte cald, mai ales în timpul verii, carburantul se dilată și își pierde anumite proprietăți.

Nu este recomandat să faci plinul la mașină vara

De asemenea, o cantitate mai mică din acesta se evaporă, iar pierderea unei cantități de combustibil reprezintă și plăți mai mari. Totodată, vara nu este recomandată umplerea rezervorului pentru a lăsa spațiu de dilatare pentru carburant. Dacă rezervorul va fi plin până la refuz, atunci combustibilul dilatat se va scurge pe lângă capacul rezervorului.

Nici conducerea autoturismului cu foarte mult carburant în rezervor nu este recomandată. Specialiștii afirmă că atunci când becul de avertizare la combustibil se aprinde, este necesar să mergi să alimentezi cât mai repede.

Explicația dată de aceștia arată că pe fundul rezervorului, în timp, se depun cantități însemnate de sedimente, iar atunci când circulăm cu foarte puțin carburant în rezervor, sedimentele sunt aspirate de pompa de carburant, riscând astfel să distrugi pompa și injectoarele să fie blocate, ceea ce ar reprezenta un alt cost extra.