Criza cipurilor se simte la imprimante: dacă ai Canon, trebuie să știi asta

Criza cipurilor se simte la imprimante: dacă ai Canon, trebuie să știi asta

Producătorii de imprimante folosesc de mult timp cipurile pentru a împiedica vânzările de cartușe de cerneală de la terți și pentru a te conduce către propriile lor produse. Dar acum simt problema acestei penurii a cipurilor.

Publicația The Register notează că producătorul de imprimante Canon a fost nevoit să livreze cartușe de toner fără cipuri de protecție împotriva copierii din cauza penuriei continue.

Acest lucru, la rândul său, a dus la unele imprimante multifuncționale ImageRunner să semnaleze incorect cartușele oficiale ca falsuri. Canon chiar le-a spus proprietarilor de imprimante cum să ocolească avertismentele și să se ocupe de detectarea nivelului de toner spart.

Unii utilizatori de Canon au spus că au întâmpinat probleme similare cu imprimantele HP, dar compania nu a confirmat sau infirmat direct problemele. În schimb, HP a spus că folosește o rețea de aprovizionare „diversificată la nivel global” pentru a rămâne „agil și adaptabil” în mijlocul penuriei de cipuri.

Problema imprimantelor ilustrează una dintre plângerile comune despre managementul drepturilor digitale (DRM) și alte sisteme de protecție împotriva copierii: acestea creează probleme în momentul în care designerii lor nu pot oferi suport complet.

Probleme cu cipurile la imprimante

Canon a declarat pentru Engadget că se concentrează pe „limitarea posibilelor întreruperi” pentru clienți, iar asta include expedierea cartușelor de toner fără cipurile anti-knockoff. Compania a subliniat că nu lipsesc cartușele în sine – clienții americani au încă o „aprovizionare continuă”.

“În timp ce deficitul global de componente semiconductoare continuă să afecteze multe industrii, prioritatea noastră este să limităm posibilele perturbări pentru clienții noștri. Ca și în cazul tuturor producătorilor, ne monitorizăm continuu lanțul de aprovizionare pentru a anticipa și a ne pregăti pentru orice eventuală întrerupere și luăm măsuri pentru a face față situației, cum ar fi ajustarea designului produselor. Un exemplu în acest sens este în cartușele de toner pentru unele dintre dispozitivele noastre MFP (imageRUNNER/imageRUNNER ADVANCE), deoarece în prezent ne confruntăm cu o lipsă de cip care este montat în interiorul cartuşului de toner, pentru a monitoriza nivelurile de toner rămase. Nu există lipsă de cartuş de toner în sine – o lipsă de cip care se află în interiorul cartuşului de toner. Ca atare, acum livrăm cartușe de toner pentru unele dintre dispozitivele noastre MFP fără acest cip, pentru a ne asigura că oferim în continuare o aprovizionare continuă cu consumabile clienților noștri Canon din S.U.A. Am emis, de asemenea, îndrumări despre cum să instalați și să gestionați aceste noi cartușe de toner”, se arată în declarația de la Canon.

Citește și: