Cea mai nouă funcție de la Facebook: ce vei putea face pe platformă cu NFT-urile

Cea mai nouă funcție de la Facebook: ce vei putea face pe platformă cu NFT-urile

Dacă ești utilizator de Facebook din Statele Unite poți deja să integrezi și să afișezi NFT-uri pe platforma de socializare.

Compania urmărește să ofere această funcționalitate la nivelul întregii platforme în curând. Ca referință, în urmă cu două luni, compania Meta adăuga suportul pentru NFT-uri pe Instagram.

Acum, Meta face același lucru cu Facebook, unde a început să deruleze un test al acestei funcții, conform TechCrunch. În cadrul testului, la care participă un număr limitat de utilizatori din Statele Unite, există o secțiune specială dedicată NFT-urilor în cadrul profilului personal, unde aceste nefungibile digitale pot fi afișate.

Ai NFT pe Facebook

Astfel, pe Facebook vor putea fi create postări în care NFT-urile să fie afișate în feed-urile prietenilor și ale următorilor. Aceștia vor putea comenta și reacționa la ele, la fel ca la orice postare de pe Facebook.

Mai mlt, exact ca în cazul Instagram, utilizatorii își vor putea lega portofelul digital la Facebook. Deocamdată, sunt suportate NFT-urile create pe Ethereum și Polygon. Dar urmează destul de curând să fie adăugat suport și pentru Solana și Flow, conform aceleiași surse.

Meta a început să se implice oficial în zona NFT-urilor când a început să testeze acest suport pe Instagram. Gigantul american pare hotărât să profite și să încerce să câștige de pe urma tranzacțiilor cu NFT-uri.

„Începem să construim NFT-uri, nu doar în metaversul nostru și în munca Reality Labs, ci și în familia noastră de aplicații” a spus Zuckerberg într-o postare pe Facebook. „Începem să testăm obiectele de colecție digitale pe Instagram, astfel încât creatorii și colecționarii să-și poată afișa NFT-urile”.

În viitorul apropiat, Meta are în vedere activarea NFT-urilor în celelalte aplicații ale sale, cum ar fi Messenger și WhatsApp. De asemenea, este în lucru și o modalitate prin care oamenii să afișeze NFT-uri 3D în Instagram Stories, folosind realitatea augmentată. Zuckerberg spune că această caracteristică va fi construită pe Spark AR și ar permite utilizatorilor să „plaseze arta digitală în spații fizice”.