Call of Duty se luptă cu trișorii: cea mai nouă metodă pentru a descuraja fenomenul

Call of Duty se luptă cu trișorii: cea mai nouă metodă pentru a descuraja fenomenul

Ca parte a războiului său continuu împotriva trișorilor, echipa din spatele soluției anti-cheat la nivel de server și la nivel de kernel a Call of Duty, cunoscută sub numele de Ricochet, a dezvăluit o nouă tehnică de atenuare care ia armele și pumnii unui jucător atunci când sistemul îi identifică drept trișori.

Această ultimă tehnică de atenuare este explicată printr-o nouă actualizare de blog care detaliază starea actuală a soluției anti-cheat Call of Duty și urmează tehnicile anti-cheat dezvăluite anterior Cloaking and Damage Shield.

Damage Shield, prima tehnică majoră de atenuare a lui Richochet, funcționează în esență prin activarea modului Dumnezeu pentru toți jucătorii legitimi atunci când este detectat un trișor în timpul meciului. Demascarea, între timp, face imposibil ca trișorii detectați să vadă adversarii și gloanțele sau chiar să audă sunete.

Vești proaste pentru trișori

Ambele sisteme anti-cheat vor continua să funcționeze în Call of Duty: Vanguard și Warzone ca și înainte, dar acum li se va alătura noua tehnică, Disarm. Acest lucru este conceput pentru a împiedica trișorii să aibă orice nivel de letalitate și funcționează, pur și simplu, luându-le armele, inclusiv pumnii, pentru a-i împiedica să facă rău jucătorilor legitimi. După cum explică echipa Ricochet în postarea de pe blog, „Scopul măsurilor de atenuare este de a menține trișorii în joc pentru a le analiza datele, reducându-le în același timp capacitatea de a influența experiența unui jucător legitim.”

Deși echipa recunoaște că tehnicile sale de atenuare sunt cele mai atractive dintre soluțiile sale anti-cheat, ea observă că interdicțiile rămân cel mai mare factor de descurajare pentru înșelăciune și spune că acum a interzis peste 180.000 de jucători din Warzone și Vanguard. De asemenea, confirmă că sistemul anti-cheat Ricochet – inclusiv driverul său la nivel de kernel pentru PC – va fi implementat și operațional pentru viitoarea lansare a Call of Duty: Modern Warfare 2 și Warzone 2.0.