Avantaje și dezavantaje pentru #OscarsFanFavorite: „cel mai bun film” din 2021 te va surprinde

Avantaje și dezavantaje pentru #OscarsFanFavorite: „cel mai bun film” din 2021 te va surprinde

Odată cu lansarea noii inițiative #OscarsFanFavorite, fanii s-au grăbit să-și voteze pelicula preferată, pe Twitter. Rezultatul nu a fost deloc cel așteptat, câștigător fiind un film care nu a fost atât de bine primit de critici.

Producția „Cinderella” („Cenușăreasa”) a fost lansată anul trecut, pe Amazon Prime Video. Filmul a fost regizat de Kay Cannon, responsabil, de asemenea, și pentru omedia „Blockers”. Filmul a avut parte de o sumedenie de recenzii negative din partea criticilor de film. Cu toate astea, fanii sunt de altă părere.

#OscarsFanFavorite plasează „Cinderalla” pe primul loc, în preferințele fanilor

Cu ocazia noii campanii, #OscarsFanFavorite, fanii au putut vota, printr-un tweet, pelicula pe care ei o consideră demnă de premiile Oscar. Aceștia au avut de ales între orice film lansat între 1 martie și 31 decembrie 2021. Regulile au impus o maximă de 20 de voturi pe zi, aferent fiecărui fan. Mai mult, trei dintre cei care au votat în cadrul campaniei vor avea ocazia de a participa la decernarea premriilor Oscar, de la Los Angeles, pentru a înmâna statueta, și vor fi aleși prin tragere la sorți.

Conform așteptărilor, „Spider-Man: No Way Home” ar fi avut mari șanse să devină filmul preferat al fanilor, în contextul campaniei #OscarsFanFavorite, întrucât pelicula Marvel a fost un succes atât la box office, cât și în rândul criticilor de profil. Acest lucru nu numai că nu s-a întâmplat, dar a adus pe primul loc un film care, la o primă vedere, nu avea nicio șansă, în acest sens. „Cinderella” este, în acest moment, filmul preferat de fani.

#OscarsFanFavorite se vrea a fi o resuscitare a ratingului premiilor Oscar, întrucât, în ultimii ani, decernarea acestor premii nu s-a mai bucurat de atât de mult succes în rândul fanilor mai tineri – nu ca odinioară, cel puțin. Așadar, Academia și-a dorit ca, în felul acesta, să-i includă „în discuție” și pe cei din noua generație, dorindu-și o reîntinerire a brand-ului.

În mod evident, cu toate că strategia pare să funcționeaze, există și efecte secundare: includerea unui film aparent „prost”, în rândul celor mai bune filme ale lui 2021.

Citește și: