Agitația din jurul Don’t Look Up nu s-a terminat: ce recorduri a mai doborât cel mai discutat film al perioadei

Agitația din jurul Don't Look Up nu s-a terminat: ce recorduri a mai doborât cel mai discutat film al perioadei

Se poate spune că „Don’t Look Up” este un adevărat fenomen, atunci când vorbim despre producțiile cinematografice din ultima perioadă. În mod evident, filmul a reușit să atragă atenția și, mai mult decât atât, să stârnească controverse, însă și să creeze adevărate dispute între fani.

În timp ce unii dintre ei au considerat că „Don’t Look Up” este un film prost, cealaltă tabără este, așa cum era de așteptat, de altă părere, susținând că acest film portretizează în mod excelent starea de fapt a societății noastre, din prezent.

Fenomenul „Don’t Look Up” crește pe zi ce trece

Deși au trecut numai două săptămâni de la lansarea Netflix a mult așteptatului „Don’t Look Up”, discuțiile continuă și în ziua de azi. Ba mai mult, cei care nu au apucat să-l vizioneze, încearcă să se alinieze trend-ului, ca să poată participa la discuțiile în contradictoriu, de pe rețelele de socializare.

Conform declarațiilor CEO-ului Netflix, Adam McKay, „Don’t Look Up” este un fenomen, atunci când ne referim la vizualizările înregistrate pe platforma de streaming. El a anunțat, pe Twitter, că această peliculă a mai înregistrat un record, de curând, și anume a bifat săptămâna cu cele mai multe vizualizări. Vorbim, în acest caz, despre un total de 152 de milioane de ore de vizionare. Ne putem aștepta ca, pe viitor, aceste cifre să crească și mai mult.

Dincolo de subiectul apocaliptic al scenariului, „Don’t Look Up” atrage atenția și datorită distribuției de excepție: Leonardo DiCaprio, Meryl Streep, Ron Pearlman, Jennifer Lawrence, Cate Blanchett și mulți-mulți alții.

Povestea filmului are la bază un subiect vechi „de când lumea”, legat de indolența omenirii, atunci când vorbim despre schimbările climatice (temă sugerată, nu neaparat dezvoltată) și despre pericolele care ne pândesc la tot pasul, pe care alegem să le ignorăm cu grație.

Producția este o semi-comedie ce frizează, în mod excepțional, tragicul. Cu alte cuvinte, un film de „râsul-plânsul”, dacă se poate spune așa.

Citește și: