Volkswagen vrea să-și dezvolte afacerea: ce a reușit gigantul german

Volkswagen vrea să-și dezvolte afacerea: ce a reușit gigantul german

Soonho Ahn este acum director tehnic la divizia de baterii a Grupului VW, iar Joerg Hoffmann este șeful managementului programului pentru bateriile cu stare solidă.

Grupul Volkswagen a angajat doi specialiști proeminenți în baterii de la Apple și BMW, deoarece urmărește să-și îmbunătățească expertiza în tehnologiile celulare de ultimă generație.

Soonho Ahn, fost șef al dezvoltării globale a bateriilor la Apple, a început în această lună ca director tehnic la divizia de baterii a Grupului VW, potrivit profilului său LinkedIn.

Joerg Hoffmann, fostul șef al departamentului de baterii, celule de combustibil și propulsie electrică la BMW, s-a alăturat și el grupului VW ca șef al managementului programului pentru bateriile cu stare solidă, potrivit contului său LinkedIn.

Ahn s-a alăturat Apple în 2018 pentru a conduce dezvoltarea bateriilor după ce a trecut de la producătorul de baterii Samsung SDI, unde a ajuns la poziția de vicepreședinte senior pentru inovarea în baterii și materiale de generație următoare. Înainte de aceasta, a fost responsabil de dezvoltarea bateriilor litiu-ion la compania sud-coreeană.

Viitorul bateriilor auto

Hoffman a lucrat la BMW timp de 21 de ani, conform profilului său LinkedIn, care nu a intrat în detalii despre evoluția carierei sale. Fostele sale roluri la producătorul german de automobile au inclus gestionarea producției de componente electrice.

Volkswagen și-a stabilit unul dintre primele termene limită în rândul companiilor de automobile pentru a aduce pe piață bateriile cu stare solidă.

Doar Toyota a egalat termenul limită din 2025, deși companiile de baterii CATL și Panasonic au stabilit și ele același an țintă.

„Sfârșitul jocului, din punctul nostru de vedere, este în stare solidă”, a declarat Frank Blome, șeful departamentului de baterii și sisteme la componentele Grupului Volkswagen, la prezentarea VW Power Day din această primăvară. „Designul mai simplu duce la performanțe mai mari și la costuri mai mici.”

VW lucrează la celule cu stare solidă cu QuantumScape, un spin-off al Universității Stanford în care VW deține o treime din participație, cu o investiție de 300 de milioane de dolari.

Citește și: