Vestea bună de la Lidl pentru toți acești români: data a fost fixată deja

Vestea bună de la Lidl pentru toți acești români: data a fost fixată deja

Unul dintre cei mai puternici jucători pe piața de retail din România face angajări. Lidl va deschide un nou magazin de la 1 aprilie și are nevoie de personal.

De la 1 aprilie, retailerul va deschide un nou magazin din orașul Orșova, județul Mehedinți. Pentru această unitate, magazinul are nevoie de 20 de angajați. Persoanele interesate pot accesa site-ul oficial al companiei, de unde pot afla mai multe detalii și unde pot intra în legătură cu reprezentanții Lidl.

Noul magazin Lidl din Orșova are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.300 metri pătrați și dispune de peste 50 de locuri de parcare. Locația dispune de soluții și tehnologii moderne și dispune de soluții și tehnologii care asigură standarde de eficiență energetică: sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație.

Pentru a limita răspândirea virusului, Lidl recomandă plata cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, atingerea doar a fructelor și legumelor pe care doresc să le cumpere și păstrarea distanței recomandate față de alte persoane.

Ce plan are Lidl cu magazinele din România

În ultimul an, Lidl a avut un ritm accelerat de extindere. Totodată, vrea să îmbunătățească produsele pe care le vinde. În acest sens, retailerul german vrea ca până în cursul anului 2025 să reducă substanțial cantitățile de sare și zahăr care sunt incluse în produsele pe care le vinde în magazinele din toată țara.

Astfel, retailerul vrea să reducă cu până la 20% cantitățile de sare și zahăr din produsele pe care le vinde în magazinele sale din toată țara. Deși procentul pare mic, el este unul foarte important dacă ne gândim ce impact au acestea în mâncare și cum ne afectează sănătatea.

Local, Lidl spune că încă din anul 2019 a inițiat un proces prin care reduce cantitățile de zahăr și sare din produsele marcă proprie, deci nu poate controla ceea ce se întâmplă cu alte produse. Totul face parte dintr-o campanie de sustenabilitate pe care retailerul german a demarat-o în 2019 și care va continua până în 2025.

Este unul dintre foarte puținele supermarketuri din România care și-au asumat angajamente atât de importante pentru clienții din toată țara. Totuși, compania nu a spus deocamdată în care dintre produsele sale a reușit să reducă în vreo măsură cantitățile de zahăr și sare.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: